Ingen adgang til TDC PLAY efter skift til fremskudt central

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej forum

Håber TDC kikker med herinde.

Jeg har fejlmeldt TDC PLAY som holdt op med at virke efter vi blev koblet på en ny fremskudt central i Søsum (Veksø).

TDC medarbejderen erkendte der var et problem med adgang til PLAY og fejlmeldte.

Han fortalte der ville gå en uge inden de kikkede på sagen.

Nu er der gået 14 dage uden problemet er blevet løst.

Hvor længe skal man med rimelighed vente på at få løst et sådan problem da det må være en rimelig simpel elektronisk omregistrering til et nyt system, som burde have været gjort allerede ved flytning til den ny central d. 22-05-2014

Mvh

Ole Jeppesen

8 Kommentarer

Hej forum

Håber TDC kikker med herinde.

Jeg har fejlmeldt TDC PLAY som holdt op med at virke efter vi blev koblet på en ny fremskudt central i Søsum (Veksø).

TDC medarbejderen erkendte der var et problem med adgang til PLAY og fejlmeldte.

Han fortalte der ville gå en uge inden de kikkede på sagen.

Nu er der gået 14 dage uden problemet er blevet løst.

Hvor længe skal man med rimelighed vente på at få løst et sådan problem da det må være en rimelig simpel elektronisk omregistrering til et nyt system, som burde have været gjort allerede ved flytning til den ny central d. 22-05-2014

Mvh

Ole Jeppesen

Hej Ole

Du kan desværre ikke være sikker på at tdc kikker med her, men jeg syns faktisk at det lyder lidt mærkeligt. 

14 dage er lang tid at vente. Jeg har meldt dit indlæg ind, men kan desværre ikke love at du kan blive hjulpet her i forum.  Sker der ikke noget her i tråden i morgen, så vil jeg anbefale dig at kontakte kundeservice på torsdag. 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Ole

MajaH har bedt mig kikke på dit opslag her på TDC Kunde til Kunde forum. 

Det som er sket, er at du tidligere har haft PSTN (almindelig telefoner som i gamle dage) til at bære din internetforbindelse frem til dit hus. Med ændring af din forbindelse, er det nu blevet digitalt. (ikke den fulde historie, men den forståelige, så undskyld til jer, der er meget tekniske). 

Altså blev du tidligere godkendt på dit 8 cifrede telefon nummer. Nu skal du godkendes gennem det såkaldte "EM-Nummer" en bærelinje har.

Normalt bør dette ske automatisk. Beklageligvis er det ikke sket hos dig.

Nu bør det dog virke, da vi har været inde og lave en manuel opdatering, så det blev tvunget til at gå igennem.

Dit TDC Play bør altså virke nu. 

Jeg er ked af, at vores tekniker ikke har levet op til TDC' ønske om at være pålidelige og overholde vores aftaler. Heldigt at du selv tager hånd om tingene og skriver her på forum. Derfor skal du alligevel have en undskyldning fordi vi ikke vendte tilbage som lovet.

Det beklager jeg, ligesom jeg beklager at ændringen ikke skete automatisk.

Nu vil jeg bede dig om at være opmærksom på om det virker. Hvis det ikke virker, vil jeg bede dig om at have ulejlighed med at skrive her på tråden igen, så jeg kan følge op på det.

Hilsen

Hej Patrick

Jeg svarede på den mail jeg fik fra dig, men det er måske ikke muligt.

Jeg fik i hvert fald ikke svar tilbage, så du får den her i stedet for.

Hej Patrick, tak for din tilbagemelding.

Det ser ud til at i endelig har fået PLAY til at virke her til morgen. (11-06-2014)
Nu er der dog problemer med at logge ind på selvbetjening (det var der ikke før)
Der kommer denne fejlmeddelelse:

Mvh.
Ole Jeppesen

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej olepro/Ole

Jeg blev først mystificeret over du havde svaret uden jeg har modtaget det!

Så jeg var et smut i min indbakke her på forum for at se, om jeg har glemt, eller overset noget. Men ingenting fra olepro Trist humørikon

Så tænkte jeg mig om. Og kom i tanke om, at vi jo sender en mail til den mail adresse, man opgiver, hvis der er svar på en tråd man har oprettet. Det må være denne mail du har svaret på?

Så er det ganske korrekt - hvis det er den mail du har svaret på, så er dit svar desværre røget i cyperspace! 

Derfor er det godt, du har svaret her i tråden. Så kan andre, der måske  har et lignende problem forhåbentlig også blive lidt klogere af det, vi to finder frem til.

Til dit spørgsmål:

Da jeg skrev mit indlæg til dig, det du fik en mail på, forstod jeg ikke sammenhængen. For mig lød det ikke rigtigt, at det skulle ødelægge din PLAY adgang at du skifter central. Men den er god nok. Da han skulle forklare det til mig, fandt han ud af, hvilken fejl der var sket og rettede den. 

Du burde altså have haft adgang siden den dag jeg svarede dig på opfordring fra Maja, den 11. juni.

Dette bekræfter du så også.

Nuvel - så er der opstået en ny fejl, så vidt jeg forstår det skærmbillede du har sat ind?

Får du stadig denne fejl når du er logget ind i selvbetjening?

Har du fejlmeldt via det link, der er i fejlbeskeden?

I givet fald, har du fået et svar, eller afventer du stadig?

Huskat du ikke kan svare den mail som kommer om at jeg har svaret dig. (jeg har skrevet på min ToDo at jeg skal have rettet teksten, sådan at det fremgår meget tydeligt i mailen). Du skal følge det link som er i mailen. Hvis du vil svare, bliver du automatisk bedt om at logge ind, hvis du ikke allerede har gjort dette.

Hilsen

Hej Patrick

Ja, jeg får stadig denne fejlmeddelelse når jeg prøver at logge ind på selvbetjening.

Jeg har ikke klikket på linket "fejlmeddelelse" da jeg i første omgan ikke var sikker på om i stadig var ved at rette noget, men vil dog gøre det nu.

Men PLAY virker som sagt nu.

Mvh

Ole

Hej igen

Har lige prøvet at fejlmeddele men får også en fejl der Glad humørikon

Omdømme 3

• Rettet stavefejl. /MajaH

Hej igen

Det er da pinligt!!

Jeg får fejlmeldt det døde link straks, når jeg er færdig med at skrive til dig. 

Fordi det link nu ikke virker, får jeg min kollega som løste dit andet problem, til at se på dette også. Vender tilbage her i tråden, når jeg har besked fra ham.

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P