Ingen adgang til TDC Play


Jeg er nyoprettet med mobil, bredbånd og tdc-tv. Jeg kan ikke få adgang til musik og tv via TDC-play selvom det er inkluderet i abonnementet. Anyone?

4 Kommentarer

Hej Agro9604, har du været inde via TDC Selvbetjening og tilføjet dine abonnement oplysninger.

Ofte skal du ind under Mit login derefter ind under mit login og tjenester så skal du aktivere Tdc play og der skal du bruge dit EM nummer som kan findes på den mail du fik sammen med din ordre bekræftelse ( PDF fil) 

og dit kundenummer, står øverst på samme PDF. 

for at aktivere skal du i feltet telefonnummer skrive dit EM - nummer 

EM skal være med i feltet 

I felt 2 skal dit kunde/kontonummer være. 

Derefter skulle du gerne have adgang :-) 

Hej Djensen. Tak for svar.
Jep, har prøvet det du beskriver. Jeg kommer til at kontakte kundeservice pr. telefon.

Tak for hjælpen.

Mvh agro9604
Har nu talt med kundeservice. De oplyser, at det er helt normalt, at der ikke er adgang fra starten af. Der kan gå op til 5 hverdage før systemet er opdateret og dermed giver adgang til TDC play. Tålmodighed påkrævet!

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)