Ingen adgang til min mail/webmail


Hej,

 

Jeg har haft et netbasic abonnement som jeg har brugt til at modtage emails, det blev oprrettet længe før jeg fik bredbånd.

Jeg har opsagt mit netbasic abonnement, men også bedt om at få overført min mail til mit bredbånds abonnement. Om mailen er overført er muligt men jeg kan ikke få adgang til den fra hverken webmail eller normal mail(smtp).

 

Hvad skal der til for at den kommer til at virke igen?

 

Pft.

3 Kommentarer

Hej berle

Velkommen til TDC forum.

Det er ikke sikkert at jeg kan hjælpe dig, men du kan hjælpe mig. Det er år siden jeg tilmeldte mig til bredbånd. Hvordan gør man det i vore dage?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej berle

Så vidt jeg ved skal du ind på selvbetjening og tilknytte din mailadresse til dit bredbåndsabonnement, prøv om dette link kan hjælp dig videre:http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Det kunne jo være at der måske er en anden der har en hel konkret løsning.

Ellers er der nok ikke andet at gøre at kontakte TDC-support på tlf. 80808047

Det kan desværre ikke lade sig gøre og kundeservice skulle have rettet fejlen men

kan desværre stadigvæk ikke læse mails, så jeg må vist have fat i kunde service igen i morgen ØV

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)