Ingen adgang til film og serier i TDC play app (iOS)


Har adgang til film og serier via mit login på computer, men med samme login i app på iPhone har jeg ikke adgang. Kun en besked om "Få adgang til mere...", men det har jeg jo...! Er der mon noget der har oplevet det. TDC's support har ikke kunnet hjælpe, kun bekræfte at jeg har adgang til film og serier. Helt ærligt? Mystisk...?

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej olaursen

Kunne se, at du ikke havde fået et svar

Det er ikke en fejl, jeg har hørt om, men jeg vil give dig et par forslag til, hvordan du evt. kan løse det.

1. Log ud og ind i app igen
2. Afinstaller app og installer den på ny
3. Genstart din iPhone

Hvis dette ikke gør noget forskel, og du bruger samme login på PC og iPhone, hvor det virker på PC men ikke på iPhone, så kunne det lyde som om, at det skal fejlmeldes hos vores Hotline.

Hvordan de kontaktes, kan du se her: kundeservice.tdc.dk/kontakt

/Stefan

TDC kundeservice løste problemet. Der var kludder i e-mail adressen, eller med andre ord, jeg har nu to adresser nu for at det virker. Skørt men ok.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)