Infrarød til hovedboks?

Hej,

Er det rigtigt forstået at man kun kan få en infrarød forlænger til multibokse?

Jeg kan ikke finde nogle steder på min hovedboks til tv til en infrarød forlænger (har HomeTrio) - eller kan jeg få en ny boks hvor der er den mulighed?

Jeg vil nemlig gerne skjule min boks, og jeg har ingen multibokse tilsluttet.

mange hilsner

Lillian

8 Kommentarer

Jeg fik at vide, at den infarøde dims vil følge med til hovedboxen, men det passede åbentbart ikke... TDC har ikke rigtig styr på deres ting....

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Ulf har modtaget fra andre medlemmer.

Hej lbuus,

Det er rigtigt forstået - det er kun vores MultiRoom-bokse, der har en indgang til IR-forlænger. Og vi har pt. ingen modeller af "hovedboksen" (i mangel af bedre ord), der har en IR-indgang.

/Ulf

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Jo, boksen findes, man IR-øjet fra multiroomboksen passer ikke.

http://download.tdc.dk/pub/tdc/privat/kundeservice/tv/Inst_Vejl_TDCTV_2.pdf

se på side 4, nr.12

Mvh

Kim

Hej, 

Jeg hører fra venner og bekendte at de faktisk har fået det leveret med deres 'hovedboks' - og jeg kan se det efterfølgende indlæg også siger at der burde være en til hovedboksen. 

Så mit næste spørgsmål vil være om jeg så vil kunne få denne byttet så jeg kan få tilsluttet et eksternt øje eller det stadig ikke er muligt, da det som du siger kun er til multirumsboksene der er et IR-forlænger

mange hilsner

Lillian

På vejledningen kan man se at der er mulighed for tilslutning af eksterne infrarødt øje (12). Vi har prøvet at tilslutte øjet fra multiroomboxen men kan ikke få det til at fungere.

Skal man have et andet øje?

ELLER

Er det ikke muligt at få denne funktion på modtageren?

Hvis det sidste er tilfældet er det godt nok ikke smart

VH

Grete

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Det er kommet IR-øje til den store modtager også, har selv et - ser lidt anderledes ud end det til multiroomboxen.

Så ned i TDCbutikken og spørg.

Mvh

Kim

Tak for hjælpen - var i TDC butik og fik det infrarøde øje til hovedboxen. Glad humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FlemmingD har modtaget fra andre medlemmer.

Til info: det er kun den "nye" hovedboks (mindre model uden ur) der har IR stik. Hilsen Flemming

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)