Svar

Indstilling af ur i TDC HomeBox-ADSL

• Deltager
  • 4 kommentarer
Nu er sommertiden jo kommet og så passer uret i min HomeBox ikke. Da jeg har en del regler der er tidsstyret og som styrer adgang til nettet, så derfor vil det være rart at kunne stille uret.

Så er der nogen der ved hvordan uret stilles i boxen?

Jeg har prøvet at genstarte boxen og har haft boxen slukket uden resultat. 

icon

Bedste svar af Patrick11 28 marts 2012, 14:31

Hej RGV23

Jeg har bragt din udmærkede opdagelse videre. Og har en hilsen med tilbage "Tak for det"  Glad humørikon

Der har været en fejl i programmeringen af boxen, hvor den først skifter rundt mellem sommer og vinter tid den 28. marts. Men det er rettet nu, sådan at den skifter rigtigt i fremtiden.

Til dig vil jeg sige mange tak, fordi du gjorde os opmærksomme på det.

Hilsen

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej RGV23

Tak for dit meget aktuelle spørgsmål  Glad humørikon

Jeg ville have troet at det sker af sig selv. Men jeg får undersøgt og vender tilbage her på tråden, så hold øje med opdateringer.

Hilsen.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Samme problem sidst år.....og ikke rettet endnu?

/t5/Bredbånd/TDC-HomeBox-og-tidszone-sommertid/td-p/39829

Måske er det en god ide at ringe ind til TDC, hvis tidsformatet er vigtig.

Mvh

Hej Patrick

Rart at have en "TDC insider" til at undersøge problemet - jeg venter spændt på resultatat Blinkende humørikon

Havde ikke set den tråd som iMac henviser til, og det er vist samme problem bare ca 1 år gammel!

På den tråd er der også en "TDC insider" der undersøger sagen - så må vi se hvem kommer først Humørikon griner højt

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, man skal ikke forvente for meget af en gammel institutiion som TDC, men på et tidspunkt kommer de nok efter det, altså det med indførelsen af sommertid og andre "moderne" ting!

"Opfindelsen
Danskerne var hurtige til at tage Alexander Graham Bells epokegørende opfindelse fra 1875 - telefonen - til sig. Den 15. januar 1881 åbnede den første abonnentcentral i København. Den havde 22 abonnenter tilknyttet - fortrinsvis erhvervskunder - og var ejet af det amerikanske telefonselskab Bell.

Med dannelsen af Kjøbenhavns Telefon-Aktieselskab (KTAS) i 1882 kom selskabet på danske hænder for første gang. Herfra steg danskernes lyst til at tale sammen, og i år 1900 var der godt 25.000 telefonkunder på landsplan."

Mon der stadig er medarbejdere fra den gang, der styrer TDC?

ps. Og i 1942 var der ofte to (eller flere)  privatkunder der var sammen om det samme nummer. så ja - din tanke er meget nærliggende, idet der nu er to tdc-ansatte der skal undesøge samme spørgsmål. Humørikon griner højt 

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Bare rolig, om godt et halvt års tid kommer der nok en melding fra TDC - "Så nu passer tiden, vi ved ikke rigtig hvad vi gjorde, med det virker nu.

Mvh

Kim

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej RGV23

Jeg har bragt din udmærkede opdagelse videre. Og har en hilsen med tilbage "Tak for det"  Glad humørikon

Der har været en fejl i programmeringen af boxen, hvor den først skifter rundt mellem sommer og vinter tid den 28. marts. Men det er rettet nu, sådan at den skifter rigtigt i fremtiden.

Til dig vil jeg sige mange tak, fordi du gjorde os opmærksomme på det.

Hilsen

Hej Patrick

Tak for information - det er jo rart at vi kan hjælpr TDC Glad humørikon

Der skulle lige en genstart til før min HomeBox fik opdateret tiden, men nu er den korrekt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)