Svar

Indstilling af mit TDC på forhenværende internetforbindelse

Jeg er lige flyttet og har indstillet mit TDC på min gamle internetforbindelse, men da jeg fik TDC HomeTrio, fik jeg en ny internetforbindelse. Dette gør så, at den siger at jeg "ikke er hjemme" og kan derfor ikke bruge WebTV eller nogle af de andre tjenester, som TDC tilbyder.

- Hvordan får jeg registreret min flytning, så jeg opfattes som "hjemme"? 

icon

Bedste svar af J_nz 28 juli 2012, 10:17

Hej Simone

Det lyder som om, der skal kigges lidt på nogle bagvedliggende indstillinger. Jeg vil gerne hjælpe dig med det, så hvis du sender mig en PM med din adresse / fastnet nummer og et kontonummer (det kan du finde på en af dine regninger), og evt en mail eller et kontaktnummer jeg kan fange dig på, så skal jeg nok få det ordnet for dig :-)

Mvh Jens

TDC

Se original

3 Kommentarer

Hej simone94

Tak for dit indlæg! :-)

Jeg bliver lidt forvirret af det du skriver. Er du flyttet til en ny adresse, hvor du har fået HomeTrio i stedet for bare bredbånd på din gamle adresse? 

Det kan godt være, at det bare er mig der er i det langsomme hjørne idag, men så må i andre gerne hjælpe til hvis i kan se hvad der menes!

Hvis du kan uddybe det lidt, så vil jeg i hvert fald sørge for at du kan få dine tjenester op at køre på din nye(?) adresse, eller hvis du stadig bor det samme sted! :-)

Mvh Jens

TDC

Ja, jeg kan godt se at det lyder lidt forvirrende Glad humørikon

Jeg er flyttet til ny adresse og har med flytningen også fået TDC HomeTrio. 

Da jeg boede det gamle sted, fik jeg et brev med posten fra TDC, hvor der stod, at jeg kunne oprette Mit TDC fra min gamle adresse, og dermed også min gamle udbyder. Nu, da jeg er flyttet, står der under Mit TDC og jeres Web TV-tjeneste at det ikke er muligt at bruge tjenesterne, da jeg, ifølge jeres system, "ikke er hjemme". 

Hej Simone

Det lyder som om, der skal kigges lidt på nogle bagvedliggende indstillinger. Jeg vil gerne hjælpe dig med det, så hvis du sender mig en PM med din adresse / fastnet nummer og et kontonummer (det kan du finde på en af dine regninger), og evt en mail eller et kontaktnummer jeg kan fange dig på, så skal jeg nok få det ordnet for dig :-)

Mvh Jens

TDC

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)