Svar

Indgående mails

• pms
  • 0 kommentarer
Hej!

Jeg har 2 pc´er. En ældre maskine med mail-program: Outlook Ekspres og XP styresystem. En ny mask med mail-program: Windows live Mail og Windows 7 styresystem.

Mit ønske er at alle mails kommer i indbakke på begge mask. når jeg åbner mail-pro.

I dag kommer de kun i indbakke på den mask. jeg åbner først.

Er der noget med at man kan få den indgående server "pop3.mail.dk"

til gemme en kopi i x antal dage?

På forhånd tak

Venligst

Peter

icon

Bedste svar af KPN1 6 januar 2011, 21:47

Hej

Den funktion du efterlyser findes i dine Mailklienter/postprogram, samme sted i kontoopsætningsmenuen hvor du kan markere om der skal gemmes en kopi på serveren, er der en mulighed for at vælge efter et vist antal dage meddelelsen skal slettes fra serveren.

Se original

4 Kommentarer

Jeg har ikke hørt om at du kan få den til at gemme i x antal dage, men du kan hvertfald sætte den til at gemme dem på serveren. Dette kræver så bare at du af og til selv rydder op i dine mail på serveren gennem webmail. Muligvis findes der også en funktion i webmail til at få den til at slette automatisk efter x antal dage. Dette ville næsten være den mest optimale løsning for dig Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Den funktion du efterlyser findes i dine Mailklienter/postprogram, samme sted i kontoopsætningsmenuen hvor du kan markere om der skal gemmes en kopi på serveren, er der en mulighed for at vælge efter et vist antal dage meddelelsen skal slettes fra serveren.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg vil lige supler KPNs svar med et billede.

org.jpg

Meget glad humørikonTak for hjælpen-det virker.

Vh. Peter

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P