Inden bestilling af HomeTrio

Hej

Jeg har overvejet at skifte tilo HomeTrio, men vil lige høre hvad der egenligt følger med.

Er der HD kanal med når man bestiller den store pakke med viasat? eller skal man betalle for de kanaler? og plus abonnement skal man også betale for det

12 Kommentarer

Her et lille råd inden du skifter til Home Trio lad være med dette, hvis du skal have ekstra bokse til andre værelser, der er ikke andet problemer med disse.

Det er så ikke alle der har det problem jeg har nemlig ingen problemer med vores lille boks men det er rigtigt at der er visse problemer men dem kan altså klare ved og genstarte boksen  

Jeg har så 3 bokse + hovedmodtageren i stuen, og nej det er ikke altid bare nok at genstarte dem. Og med hensyn til prisen for Home Trio er den også helt hen i vejret, alt for dyr. Jeg skifter selv i nær fremtid til et andet produkt.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Det vil lige være på plads at svare på det spørsmål der bliver stillet.

Nej der følger ikke HD kanaler med, de skal bestilles udover.

og ja som ved alle andre koster det extra hvis man skal have plus(pause og spole).

De fleste fejl der sker med TV i fler rum sker pågrundaf at brugeren bruger formeget af forbindelse, KKR du skriver 4 boxe så en hurtig udregning af hvorhurtig internet forbindelse du skal have vil være 4 X 2 = 8megabit + 2 megabit til optage og pause(plus) bare til tv så skal der bruges noget til telefoni og noget til computer så du skal bruge mindst 10 megabit, hvis så du også har HD vil jeg sige at du skal op at have 20 megabit også stadig undgå at se HD på alle TV på samme tid.

med hensyn til pisen så hvis man regner det ud i forhold til Telia og du vil have det samme som du får i en HomeTrio ender prisen med at blive den samme.

håber det har besvaret alle spørsmål

Ja miela1 har ret der er ikke noget alternativ telia er lige så dyr så er der parbol det er kun billigt det første år så stiger prisen også der så tro mig der er ikke noget der er billigerer jeg har selv prøvet så jeg taler erfaring og boxer kan man ikke få Viasat på så det dur heller ikke   

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Det at kunne få lov til at optage eller sætte på pause er da fuldstændig sindsygt skal koste 69,- i mdr. når man i forvejen betaler 399,- pr halvår for at leje boksen. Og at DR HD kun kan fåes ved køb af HD-pakken til 79,- i mdr. er da også helt til grin, og ikke mindst at Start Forfra og Arkiv endnu ikke er tilgængeligt for Home Trio kunder er da også helt uforståeligt.

Kort og godt: Hold dig langt fra TDC's Home Trio.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Igen,

Det at man skal betale for at få lov til at optage og pause, er det samme ved samtilige udbydre, Jeg havde engang viasat hvor jeg mener det var 80 kr jeg skulle betale for at have et plus abonnement.

Der er andre måder du kan få DR HD på uden at skulle betale for den, med en stue antenne(ca 2 meter antenneledning mangesteder i landet) kan du se alt det DR HD og andre DR Kanaler, og det er jo en fin løsning.

Jeg jeg var TV udbyder ville jeg heller ikke lægge DR HD i min stadart pakke, da jeg tror at jeg ville få mange klager fra folk der ikke har et HDTV, at TDC så vælger at ligge DR HD i Pakken når du bestiller en HD pakker er jo bare fint.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Pulvermos har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

At DR HD ikke følger med i Home Trio pakken er da åndsvagt. Hos f.eks. Yousse, Telia, Stofa og Canal Digital har man dem uden merbetaling. Og TDC's svar til at DR HD ikke kan fåes uden merbetaling er at så ville alle jo have DR HD, og det kan kobbernettet ikke holde til!!! Jeg gider ikke at skulle have en tagantenne ud at stå på mit tag, når jeg allerede betaler i dyre domme for TV. (515,-!)

Og stadig til sidst: Hvor i alverden bliver Start Forfra og Arkiv af!? Det er IPTV, hvor er problemet?

Venlig Hilsen

Stefan

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Pulvermos

Jeg kan få undersøgt ang. "Start Forfra" og "Arkiv".

Dog er jeg lige nød til at forstå hvad du mener med "Arkiv"?

Er det optage funktion, eller hvad gør det?

Jeg skal måske lige forklare min uvidenhed med, at jeg ikke ser TV, så jeg er ikke så god til moderne TV funktioner.

Hilsen

Omdømme 1

Hej Patrick,

Det lyder godt hvis du vil undersøge det.

Arkiv er en funktion som gør det muligt at se f.eks. TV-Avisen når man selv lyster det, altså en TV on demand funktion. Lidt mere info findes der: http://korturl.dk/194

Hilsen

Stefan

Omdømme 3

Hej,

Jeg blander mig lige lidt mere,

det er jo yousee, og ikke noget der såvidt jeg ved findes i TDC HomeTrio.

Omdømme 1

Start Forfra blev oprindeligt udviklet af DR i samarbejde med YouSee, og findes i dag hos stortset alle TV-udbydere, dog stadig foruden TDC.

Arkiv findes kun hos YouSee, men da Yousee og TDC blandt andet deler web-tv og filmudlejningsserver, så ser jeg det ikke umuligt at Arkiv-funktionen også deles med TDC.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)