Indbygget Telefonsvarer C300 Gigaset DECT

Hej,

vi købte forleden en ny telefon (Gigaset C300 med en stor station incl. Telefonsvarer og en mini opladningsstation) og vil gerne benytte alle de funktioner som telefon har, specielt telefonsvarer funktionen. Jeg har indstillet det hele korrekt men når man ringer til nummeret sker der ikke noget som helst. Den ringer bare.

Skal man koebe noget ekstra for at det fungerer eller hvor ligger problemet hen ?

mvh

petro

3 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

jeg aner ikke noget om dit problem, men for snart mange år siden købte jeg en Simens telefon hos Elgiganten. Den opførte sig også mærkeligt (på anden måde). Jeg ringede til Siemens (måske var en support funktion, jeg huser det ikke) som gav mig fortrindelig hjælp. Problemet var at telefonen var instillet til det svenske telefonsystem, og derfor ikke gjorde den skulle i Danmark. Jeg fik så en løsning der virkede.

Jeg ved ikke om der er noget du kan bruge, men moralen er at det er (har været??) muligt at få god og professionel hjæp til Siemens telefoner.

Jeg har faktiskt koebt telefonen i Tyskland, saa ja det kan haenge sammen. Har lige skrivet til Siemens Gigaset for at finde ud af hvad der er galt.

Hvis du har købt anlægget i tyskland vil telefonsvareren ikke fungere - grundet en frekvensforskel mellem tyskland og danmark. Jeg har lieg oplevet lignende med et siemens-anlæg. Bare ærgerligt.

Hilsen Kerstin

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P