Indbakke i Webmail er slettet!

Fik en vigtig besked fra TDC om at mailprogram ikke længere kunne sende via smpt.mail.dk

Indstallerede derfor TDC Mailsupport som skulle klare dette helt automatisk. Jeg var ikke opmærksom på at der ikke som default blev sat at gemme meddelelser på serveren og resultat er nu at hele min indbakke i webmail er slettet. Hjælp!!! Kan dette reetableres??

mvh

Mogens Pedersern

mugge-mugge

3 Kommentarer

Hej Mogens

Nej og ja.

Alle de mail der var i webmail må være i dit postpogram nu. Er det ikke godt nok? Det ser ud til at postpogrammet virker som det skal. 

Hvis du vil have alle de mails tilbage i webmail, kan du sende dem til dig selv, men så skal du først gå ind i egenskaber og fjerne markeringen ud for levering.

Redigeret tilført:
Uaktuelt skilt er fjernet.

Forklaring på at gemme eller ikke gemme en kopi på tdc's server:
Åben din mailklient.
Du skal finde egenskaberne for din konto.
På et af fanebladene står der "Avanceret"

Nederst står der "Levering"

Hvis du vil gemme meddelelser på tdcs server, efter din mailklient har hentet dine mail, skal der være markering ud for "Gem meddelese på server efter hentning af meddelelser". Du kan også vælge hvor længe de skal gemmes.

Fjern eventuelle markeringer, hvis du ikke vil opbevare mails på webmail.

Hjælper dette ikke, vil jeg bede dig om at oprette en ny tråd, da dette er en af ældre dato.

Hej Maja

Tak for dit svar. Grunden til at jeg gerne vil have alle mine mail i Webmail er at jeg ofte har behov for at se mails når jeg er på farten og dermed ikke har adgang til mit postprogram (Windows mail) på  hjemme PC'en.

Jeg har prøvet at sende nogle enkelt mail til mig selv men det tager jeg en halv krig at komme igennem hvorfor jeg havde håbet på en løsning hvor jeg kunne markere mail i indbakken og så foretage en "masseforsendelse". Men det er måske muligt med den måde du anbefaler (med kopi i 7 dage) ?

Iøvrigt har jeg ikke helt gennemskuet sletningen, idet de mails jeg løbende har lagt over i underliggende  mapper alle fortsat er tilgængelige i TDC Webmail. Hvorfor ewr de ikke slettet??

På forhånd tak for hjælpen.

Mogens

Hej Mogens

Dit postpogram kan kun hente mail fra indbox - ikke fra dine undeliggende mapper.

Som jeg skrev, så sæt markering ud for "gem meddelelse på serveren" efter hentning, men det er jo kun fremadrettet du får gavn af det. 

Nej du kan ikke foretage en masseforsendelse. Altså den eneste måde jeg kan komme på er, at du køber et memorystik. Så markerer du de mails du vil gemme i dit postpogram.og derefter . og mens de er markeret trækker du dem så hen på memerystikket. Det er den metode jeg bruger.

Øv dig lidt på den menøvre men mails der ikke er vigtige, for det kan ske du mister dem på vejen hen til mappen på memorystikket.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)