Ind & ud på sammen Ip .

Hej TDC iforbindelse med noget video overvågning jeg har lavet hos min ven har vi lidt problemer, vi har fået fast Ip adresse og åbnet port 8000 og port 8001 i hans home box router . Jeg kan sagtens komme på ude fra men så snart vi er på hans trådløse internet og kalder på hans ip adresse så sker der intet . Er det noget firewall som blokker at man ikke kan kører ind og ud på sammen ip adresse mvh patrick melsted

3 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Paddi91,

Prøv evt. med den lokale IP adresse for overvågningen. Skulle gerne se sådan her ud: 192.168.1.XX:XXXX
Jeg oplever samme problem - sidder man på lokalnettet kan man ikke bruge ekstern IP/domain til de interne tjenester men må bruge den lokale IP. Når man er uden for lokalnettet virker ekstern IP/domain + port fint. Pænt irriterende når man vil bruge tjenester på sin smartphone, så skal man hele tiden skifte mellem intern og ekster IP når man er ude og hjemme. Sig til hvis du finder en løsning

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det lyder som en homebox 3 i sidder med. Her er løsningen forhåbentlig på trapperne. Det er en firmware opdatering der skal til. På homebox 3 er ip nat loopback ikke slået til. Vi må håbe det snart bliver rettet i en opdatering.

mvh

Jan

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)