Svar

Importere adressebog i webmail

• BFV
  • 0 kommentarer
Jeg har tidligere importeret min adressebog fra min mail til min TDC webmail. Men nu kan jeg ikke finde ud af det, da jeg bruger windows live mail (altså ikke windows mail). I TDC webmail klikker jeg under 'adressebog' og under 'importer' og så kan jeg ikke vælge windows live mail. Hvis jeg vælger windows mail er forklaringen, at man skal vælge Filer -> Eksporter -> Windows kontaktpersoner. Men i windows live mail kan jeg IKKE finde Filer -> Eksporter -> Windows kontaktpersoner.

Er der nogenm, der kan hjælpe mig med at eksportere mine kontaktpersoner til min webmail?

icon

Bedste svar af BFV 15 februar 2011, 08:47

Tusind tak for hjælp - nu har jeg fundet ud af det!

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Du skal Eksportere dine kontaktpersoner fra Windows Live Mail til en fil. Derefter skal du Importere denne fil i Webmail.

Se screendump fra Windows Live Mail:

http://bildr.no/view/823421

Ikonet "Eksporter" findes i menulinjen øverst på sitet.

Mvh FN ;-)

Hej BFV

Velkommen til TDC-forum.

Hvis det er adressebogen du ikke kan finde, kan du se den i venstre kollonne, aller neders.

Der hvor der står:
Kalender
Kontaktpersoner
Feeds
Nyhedsgrupper

Klik på kontaktpersoner og på adresseboges forside øverst oppe i fjerre og tredie sidste kolonne står der Impoter og ekspoter, som FN allerede har skrevet og vist dig et billede af.

Hej BFV

Hvis du kan bruge et af vores svar, kan du hjælpe andre brugere med samme problem, ved at klikke på accepteret som løsning, ud for det svar, der har hjulpet dig mest.

Hvis dit problem ikke er løst, er du velkommen til at stille yderligere spørgsmål.

Tusind tak for hjælp - nu har jeg fundet ud af det!

Tusind tak!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P