Import af mails fra TDC mailboks til Hotmail mailboks

Jeg har forsøgt at indstille min hotmail til at hente samtlige mails jeg får på mine mange forskellige mailadresser rundt omkring. Men til dette, skal man oplyse servernavn hos hotmail, og de servernavne jeg kan finde hos TDC virker ikke! Hvad gør jeg galt?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig. Jeg skal dog være sikker på at du benytter den korrekte indgående postserver.

Vejledningen finder du her: http://kundeservice.tdc.dk/erhverv/faq.php?id=24375

Hvis du forsat har problemer, med at modtage mails, vil jeg gerne have en uddybende fejlebeskrivelse, af fejlen, evt. fejlnummer.  

Håber dette besvarer dit spørgsmål, ellers er du velkommen til at skrive herinde igen.

Det virker stadig ikke, og det havde jeg allerede prøvet. Når jeg indtaster servernavnet for indgående post, kan man yderligere vælge imellem to porte, hhv 995 og 110. Jeg har prøvet med begge to, men får samme fejlmeddelelse hver gang, der lyder;

"Der er et problem med at oprette forbindelse til POP3-serveren. Kontrollér, at du har angivet korrekt servernavn og portnummer. Det kan du nemmest gøre ved at se på oplysningerne fra din anden din e-mail-udbyder. Du skal se efter oplysninger om "server til indgående post", som du sandsynligvis finder under "Indstillinger for POP-adgang" eller lignende."Så jeg ved ikke lige hvorfor det ikke kan lade sig gøre??Jeg har ikke problemer med at MODTAGE mails, jeg har problemer med at importere dem til min hotmail...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)