IMEA nummer

Hej jeg har købt 2 iphones. 1 med TDC abonnement og en uden med jeres taletidskort. jeg er dog i tvivl om jeg bare kan bruge det uåbnede simkort med abonnementet med den Iphone som har et andet IMEA nummer end den kvittering jeg har.

jeg har nemlig en kopi af et papir med oplysninger og bl.a "abonnementet vedrører" som jeg fik med da jeg købte den med abonnement. Men jeg har lagt mærke til at under sektionen "abonnementet vedrører" at IMEA nummeret er noterest til den mobil jeg købte sammen med abonnementet.

grunden til at jeg spørger er fordi min mor muligvis har fortrudt at købe en Iphone, og jeg istedet vil bruge mit kort på hendes telefon som altså var købt med et taletidskort på 35kr. Det er fordi min stadig har 3-4 dages returret tilbage og vi ikke har fjernet plomberingen, så vi vil aflere mi ntilbage til butikken og købe en anden mere simpel telefon til hende

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Mit bedste råd er, gå ned i butikken - tag det hele med derned, telefoner, SIMkort, papirer - så kan du finde ud af om de kan hjælpe dig.

Mvh

Kim

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)