kan ikke vælge/se de samme film på tv som via PC TDCPLAY

• Deltager
  • 5 kommentarer
Hej TDC

Jeg kan se adskillige film på min PC, der er mærket som del af filmpakken.

Men via mit TV er dette udvalg stærkt reducerer, og nogle af de film som jeg kan se på PC'en ( fordi de er en del af filmpakken ) kræver i betaling for hvis jeg går via TV. eks. "Skipper & Co" .. som er "gratis" på PC'en - men som i kræver 19,- kr for hvis jge går via TVboxen.

Vil i venligst se på problemet og rette det - så jeg kan få hvad jeg betaler for ;-)

P.S. jeg VED godt dette problem tidligere er adresseret - men den forslåede løsning virker altså ikke.

Mvh

Jimmy Rohardt Sørensen

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Jimmy

Det skal jo helst være de samme ting, man kan finde begge steder, så er der noget, du ikke kan finde begge steder, vil vi meget gerne se nærmere på det.

Den film du nævner som eksempel, ser dog fin ud, når jeg tester den her. Den kan findes begge steder, uden man skal betale, hvis man har Film & Serie-pakken.

Det svar har jeg også modtaget fra TDC - men det er altså, stadig, ikke tilfældet på de 2 bokse jeg har i drift her. Nu var det også et eksempel - der er STORE forskelle på antallet af film i film- og seriepakken, hvis jeg sammenligner PC og TV boks .. et andet eksempel: - i seriepakken findes en serie "Robinson Crusoe" - på PC adgangen er der 12 afsnit at vælge - på TV boksen kun afsnit 4 ..  og i filmpakken kan jeg på TV boksen kun vælge mellem 13 film, hvoraf kun 6 er gratis, resten koster 19,- kr.

Jeg HAR prøvet at resette boksen ( genindlæse software osv ) - men resultatet er det samme.

Mvh Jimmy

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P