Kan ikke tjekke mail

Bruger Outlook express til at hente mails, men den bliver ved at bede om brugernavn og adgangskode, som allerede står der, og også er de rigtige. Men den vil ikke logge på. Har prøvet tdc mail hjælpeprogram og den siger det er sat rigtig op, men når jeg kører test kan den heller ikke få adgang..

Hjælp...

12 Kommentarer

Her er fejlen der kommer i Outlook express 

Du kunne ikke logge på e-mail-serveren, da den angivne adgangskode ikke er gyldig. Konto: '*******', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR account is currently inactive.', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC92

Men har ikke gjort noget der skulle gøre dette, har funget fint igår formiddags, indtil i gør aftes !!!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Tjek om din opsætning af din mailkonto er identisk med denne vejledning:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Mvh FN ;-)

Det er den.. har tjekket det hele igennem.. :-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Kan du tilgå din mailserver (Webmail) direkte på dette link:

http://mail.tdc.dk

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Ahr, - jeg kan sgu lige så godt tage resten af den vejledning jeg har tænkt mig at give dig. Der er ingen grund til at du får informationerne drypvis.

Tilgå din mailserver direkte på dette link:

http://mail.tdc.dk

Når du er inde på din mailserver så gå ind i indstlillinger og "ændre" dit password til mail. Du kan bare "ændre" det til det som du i forvejen mener at det er. Dette er for at fjerne enhver tvivl om dit passwords korrekthed.

Start Outlook Express. Slet din mailkonto og opret den igen hvor du omhyggeligt følger indstillingerne i denne vejledning. Dette for at fjerne enhver tvivl om at din mailkonto er sat korrekt op.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5677

Jeg ved godt du mener at du i forvejen har gjort disse ting. Ikke desto mindre har jeg erfaring for at fremgangsmåden ganske ofte virker alligevel.

Mvh FN ;-)

Kan ikke tjekke mail. Bruger web-mail og bliver godt nok logget på, men kan altså ikke komme helt ind og se mine mails.

virkede indtil i går, hvor jeg bare kunne logge på, og har ikke ændret noget siden..............................

Og så synes jeg forøvrigt, det er død-vanskeligt at finde rundt i "hjælpen" fra tdc

Er spændt på, om det her overhovedet virker????????????????

Hallooooooooooo - er der nogen der ser dette her, og kan hjælpe.

Og så står der, at jeg kan få en e-mail, når nogen svarer. Men når jeg nu ikke kan se mine e-mails...........

Hej bentemor

Jeg synes også det indimellem kan være vanskeligt at finde rundt i hjælpen, men så er det jo godt at der er dette forum.

Det lyder til at du har haft din mailkonto længe, måske fra dengang det hed freemail. I oktober blev det abbonement ændret og freemael kunder kunne flytte deres mailadresse hen på deres bredbåndsabonement. Det kan være det der er sket nu. Jeg vil bede dig læse mit svar i en anden tråd, og ud fra det vurdere om det kan være årsagen.

/t5/Mit-TDC/Forsvundet-indbakke/m-p/29687#M3082 

Ellers har jeg ikke rigtig nogen ide til, hvad der kan være sket. Du er meget velkommen til at dele med os andre hvad du finder ud af.  

samme hos min duede i går men ikke idag.

jorgen.simonsen@mail.dk

22874065

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Kisum.

jeg vil anbefale at du skriver en PM til en moderator og får fjærnet din email og telefon nr fra dit indlæg. det er for din egen anonymitets og sikkerheds skyld.

der udover må man på forum ikke skrive personlige oplysninger i det åbne forum.

et link til at skrive til moderator Martin

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/6

Hej Kisum

Velkommen til TDC-forum.

Jeg vil råde dig til at følge linket, som jeg har sat på til svar til bentemor.

Jeg har set du har oprettet denne tråd også /t5/Bredb%C3%A5nd/Min-mailbox-virker-pludeselig-ikke-01-03-2011/m-p/30259

Jeg er kunde som du og kan ikke rigtig bruge din mailadresse og telefonnummer til noget. Desværre.

Der er lige en lille ting mere:

Du har skrevet en mailadresse og dit telefonnummer i dette indlæg og i din tråd. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser, som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for, hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen og dit telefonnummer til krydser. Dette er et åbent forum, hvor alle kan se dine personlige oplysninger. Derfor er mit råd til dig, undgå så vidt mulig at oplyse din email på diverse websider, hvis du vil undgå at den bliver misbrugt.

Martin's profilside /t5/user/viewprofilepage/user-id/6

Miela1 og jeg fik skrevet næsten det samme på samme tid. Sorry

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)