Kan ikke tilføje TDC play på sonos

Når jeg forsøger at tilføje TDC play på mit Sonos - kommer fejl "TDC play musik-serveren kunne ikke genkende dine loginoplysninger".

TDC play er tilføjet under tjenester, og mit login er korrekt.

Går ud fra at mit alm. TDC login er det samme på TDC Play, eller?

Kan nogen hjælpe, tak

5 Kommentarer

Det samme her får besked "din logininformation til TDC Play Musik er ikke gyldig"

listesko

Helt samme problem her. Jeg er fiber home trio kunde. Følger lige med i tråden vh jacob
Har samme problem. Sonos og PLAY har virket indtil for nogle uger sidden, men nu er det total ustabilt. Prøvede en løsning der er beskrevet her på forumet. Hvor man slukker og genstarter alle sonos enheder og alle controlers - noget omstændigt. Det virkede så et par dage. Men nu er problemet det samme igen
Tror løsningen på mit problem er følgende.
Der er et begrænset antal brugere man kan anvende på PLAY. Jeg bruger både play og sonos apps på min telefon, det tæller for 2 brugere. Tilsvarende bruger jeg 2 iPad's også med begge apps, så er man oppe på at det bliver set som 6 brugere. Det er formeget, og så får jeg fejlene. Løsningen er at lukke sonos og PLAY apps helt på telefon og iPads, og kun have dem åben som man bruger (tror det er max 4).
Har samme problem. Tror ikke problemet har noget med antal brugere at gøre. Overvejer at returnere min Sonos, det var ligesom pointen, at TDC Play skulle kunne køre derover

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)