"Kan ikke spille dette musik nummer"

Hej.

Ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig med et problem, som jeg snart ikke kan holde ud mere.

Hver gang jeg vil høre en sang, siger den: "Kan ikke spille dette musik nummer".

På trods af, at jeg har fuld dækning ved mobilt internet.

Jeg har en HTC Legend og har Android-version 2.2.

Jeg får først mulighed for at afspille sangen efter 5 forsøg på at logge af TDC PLAY, lukke programmet i 'Advanced Task Killer' logge på igen, logge af, lukke programmet i 'Advanced Task Killer' igen, og så med lidt held efter en del forsøg, så kan sangen afspilles. Dog kommer der et 'ikon', med et fly, som jeg gætter på betyder, at jeg kan afspille sangen offline..

Det er generelt alle sange jeg vil høre, så det er ved at være en smule irriterende!

Håber at der er en, som kan hjælpe!

Hilsen KBM1

14 Kommentarer

Hej KPM1

Jeg tillader mig lige at kopiere et svar ind her som jeg har skrevet i en anden tråd:

Har du  tjekket om det sidste nye java er indstalleret? Og bruger du IE9 kan det også have en nigativ virkning på TDC-siderne.

Gå ind på TDC-testside og opdater java og flash, også selvom der måske står det ikke er nødbendigt.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Og så syns jeg lige du skal læse denne tråd om to små programmer der kan sørge for at din java altid er opdateret. Bare et forslag. Opdateringspogrammet Heimdal Agenten

Ud over dette har jeg ikke flere forslag.:D

Det første link du sendte, det er da til computeren? 

Jeg snakker om min mobil? Glad humørikon

Ups - min fejl.

Din overskrift er rigtig god og hvis brugere med pc-problemer ser den, lader jeg mit svar stå til dem.

Håber en anden kan hjælpe dig med mobilen. Glad humørikon

Okay, håber jeg også Glad humørikon

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey KBM1

Der er en mindre opdatering på vej, som bl.a. er testet på Legend. Jeg buzzer så snart den kan hentes på Android Marked. Indtil da: ja de sange som er markeret med fly er gemt på din mobil og kan derfor afspilles uden netværk. Nogen gange kan de være nødvendigt at gå frem og tilbage i et album og playliste, så vil du opleve at musikken kan starte igen af sig selv.

DBh

Tak for det Glad humørikon

@Chriz

Hvis andre ser overskriften på denne tråd, vil jeg lige høre dig, om den opdatering snart kan hentes på Android Marked. (Hvis det er helt forkert forstået, så bær over med mig. Jeg har ikke en s... forstand på det der skrives om i denne tråd.)

Omdømme 2

@Maja. Den opdatering er leveret Glad humørikon Der er en ny en på vej også.

DBH

C

Den nye opdatering har ikke afhjulpet mit problem ;( har androide version 2.3.5. Andre der har samme udfordring? Mvh. Bent
Vil lige gøre opmærksom på at samme problem ogstår med windows phone. Jeg får en eller anden form for fejlmeddelse næsten hver gang jeg bruger app'en.

Omdømme 2

hey Bent

Kan jeg få dig til at svare på om det er den seneste opdatering af app du har (1.4) og hvilken mobil du har?

På forhånd tak for svar

C

Hey Chris

Den version, som jeg har, er 1.4 (build 29595)

Jeg har en samsung Galaxy S2. Jeg har afinstalleret app'en i går og jeg har geninstalleret den. Det har virket indtilvidere Glad humørikon Jeg krydser fingre for at det fortsætter.

De bedste hilsner

Bent

Omdømme 2

hey Bent,

Tak for tilbagemeldingen. Det er den feedback vi har fået fra testerne. At denne release er god på SII.

God aften

Hej Chriz

Det virkede desværre kun en dag eller to, har I et nyt build på vej? Er der en workaround (på smartphone), download filerne som jeg gjorde på min nokia e52, det var besværligt, men når det først var gjordt virkede mine playlister Blinkende humørikon

Mvh.

Bent

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)