Kan ikke slette filer på webdisk

I lang tid har webdisk ikke fungeret ordentligt.

Når jeg markerer en fil med flueben og trykker "slet" kommer der en ramme op med en roterende skive og så sker der absolut ikke mere. Det har stået på i lang tid og det er ligemeget hvilken computer, jeg anvender.

Er det fordi TDC skal have solgt Homedisk i stedet for den gratis Webdisk.

Jørgen

11 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Opgiv det.

Der er ingen der kan hjælpe dig med det, - i hvert fald ikke fra dette forum. Det må være TDC's teknikere der skal forbedre Webdisk, hvis den overhovedet skal bringes til at fungere bedre, - eller i det hele taget bare fungere.

Jeg prøvede Webdisk da den kom frem, og fandt meget hurtigt ud af at dette komplet værdiløse tiltag udgjorde en alt for stor belastning for min tålmodighed.

På foranledning af dit indlæg her loggede jeg mig ind for at prøve at slette en fil. Jeg valgte en meget lille fil på 120 bytes. Den roterende skive i den hvide ramme står og snurrer endnu, - og har indtil videre gjort det i mere end 10 minutter.

Sidst der var bøvl omkring Webdisk var der en TDC-medarbejder inde i tråden og fortælle at der var midlertidige problemer med Webdisk. Det forekommer mig mere og mere at disse "midlertige problemer" er af permanent karakter.

Webdisk sucks! Gal humørikon

Mvh FN ;-)

PS: Den roterende skive i den hvide ramme står og snurrer endnu. Tror bare jeg lukker skidtet igen.

Hej FN

Tak for svaret.

Jeg er også bange for, at disse "midlertidige problemer" bliver permanente.

Jeg må jo nok finde mig en anden udbyder end TDC, hvor jeg kan håndtere mine filer bedre.

Hej,

Det er fandme en katastrofe.. Jeg har selv ulasafattelig meget gemt på Webdisk.

Håber TDC meget snart kommer på andre tanker.

Homedisk er det ikke kun for personer med Dou / trio ?

hi TBN

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints FN1_01 har modtaget fra andre medlemmer.

Jo, sådan er det:

Citat:

* Bemærk - for at kunne bestille og installere en TDC HomeDisk er det nødvendigt, at du har et TDC HomeDuo eller TDC HomeTrio abonnement med en TDC Box eller TDC HomeBox.

Fra dette website:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23462

Mvh FN ;-)

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg suplere lige lidt.Blinkende humørikon

Hvis du bestiller HomeDuo Media eller Secure får du også en Homedisk med, uden ekstar betaling.

Sletning af filer fra WEB disken fungerer fortsat ikke - det er sindsygt dårlig service. Har nu ikke fungeret i meget lang tid. Man kan slette hele mapper, men ikke enkelte filer. Flytning af filer fungerer heller ikke.  Det er snart på tide at TDC gør noget ved problemet !!!!

Omdømme 3

Tester lige inden jeg skriver en hel masse. Sitet her har også store problemer med at fungere sammen med Windows 7 64Bit og Internet Explorer 9 64Bit.

Omdømme 3

Nå det duede, - lige nu i hvert fald. Meget glad humørikon

Webdisk er utroligt ulogisk bygget op. Det er fuldstændigt umuligt at finde rundt i det stifindersystem, og hvis man prøver at flytte, åbne eller slette en fil, så er man sgu aldrig helt klar over om det ikke lykkes fordi man gør det forkert, eller om det bare er fordi skidtet som sædvanligt ikke virker, - hvilket det almindeligvis ikke gør.

Alt på Webdisk tar' en krig af tid. Bare det at folde en mappe ud for at se undermapperne kan tage umindelige tider. Webdisk udgør i den grad en næsten helbredsskadelig belastning af ens tålmodighed og udgør en betydelig risiko for forhøjet blodtryk.

Jeg fatter ikke at nogen overhovedet gider udsætte sig selv for den plage som det er at benytte Webdisk.

Drop dog det lort, og find et ordentligt backupsystem i stedet. Man behøver jo ikke at benytte sig af en hvilken som helst "service" bare fordi den er der.

Jeg prøvede Webdisk kort efter den blev introduceret, og droppede den lige så hurtigt igen.

Jeg har i nyere tid været inde på Webdisk nogle gange for at kunne besvare spørgsmål om den på dette forum, - og jeg har hver eneste gang kunnet konstatere at Webdisk er en gang ubrugeligt pis der ikke er værd at beskæftige sig med.

Webdisk sucks! Gal humørikon

Mvh FN ;-)

Har netop i dag slettet mine filer på webdisk

Jeg bruger webdisken en del, og har efterhånden fundet ud af at fil-navnene kan drille. Hvis man ændrer navn på en fil til noget kort og uden tegn og uden Æ Ø Og Å, så får man lov at slette enkeltfiler.  Lidt bøvlet, men sådan er der så meget.

Hvis man slette hele mapper, har jeg ikke haft problemer.

Med venlig hilsen

Johnny Laursen

Hej.

Du skal bare installere en anden browser, som f.eks Firefox, da  Explore 9 bare er for dårlig med rigtig mange problemer.

Mvh.

Henting

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)