Kan ikke sende sms

• 0 kommentarer
Jeg blev TDC kunde for en måned siden og købte i samme forbindelse en Samsung Galaxy Mini.

Desværre har jeg ofte problemer med at sende sms'er. Den forsøger at sende sms'erne, men til sidst står der mislykket i stedet for sendt.

Det hjælper nogle gange at slukke og tænde for telefonen, men ikke altid.

Kan I hjælpe?

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej GG69

Tak for dit indlæg.

Jeg er ked af at høre, at du oplever problemer med at sende SMS'er.

Hvis du har mulighed for det, kan du forsøge at komme simkortet over i en anden telefon. Hvis det virker der, så er det sandsynligvis din telefon, der er noget galt med. I det tilfælde skal du ned i TDC butikken med den.

Hvis det heller ikke virker i den anden telefon, syntes jeg du skal ringe til os, da vi skal have sikret at du står korrekt i vores systemer. Du kan kontakte os her: http://go.tdc.dk/fkcrs

Med venlig hilsen

ThomasG

Hejsa...

Min mand og jeg har også købet 2 x Galaxy Mini via TDC (slut november 2011). Vi har konstant problemer med at sende sms ;-(

Den første månede havde vi stadig vores gamle abonnement (Onfone), og der oplevede vi ikke problemerne... De opstod først efter skift til TDC... Mange tekniske ting er forsøgt, og begge telefoner har været til rep... Men problemet er der stadig.

Så hvis der er nogen, der har et bud på en løsning, vil vi gerne høre om det Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)