Kan ikke sende mails til @msn-adresser?

• 0 kommentarer
Jeg har de sidste par uger ikke kunnet sende mails til venner i mit adressekartotek, som har en@msn-adresse. Jeg kan godt modtage mails fra dem. Jeg arbejder på en Mac og har Microsoft Entourage.

Jeg har ikke foretaget ændringer i udstyr, indstillinger el.andet i perioden.

Mon nogen kan hjælpe / give mig en forklaring? pfh. tak.

7 Kommentarer

...og jeg får denne fejlmeddelelse, når jeg forsøger at sende mails til msn-adresser:

Recipient address rejected: REJECT Remote destination does not accept emails from this service, see http://tdc.dk/4101

HJÆLP?!

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mebl

Jeg går ud fra at du har en TDC mailadresse og sender post via TDC's postserver. Hvis det er tilfældet

Kontroller din mailkontoopsætning

Kontoopsætningen skal være følgende: 

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587 (ændres fra port 25 )

Markering i feltet: Serveren kræver godkendelse

brugernavnet ændres til din registrede mailadresse hos TDC og marker Husk adgangskode

Så burde det fungere

Fejlmeldingen fortæller at du skal bruge TDC's server: asmtp

Omdømme 2

Jeg har lige en lille tilføjelse nu hvor jeg ser du bruger MAC  Blinkende humørikon - Jeg håber selvfølgelig at opsætningen stort set er den samme på MAC som på Win PC

jeg kan heller ikke sende eller modtage e-mails har været mørklagt 3dage.på tdc ??? HJÆLP

Omdømme 2

Hej Erik

Hvis jeg skal have chance for at hjælpe dig er du nødt til at give nogle flere oplysninger: 

Hvilket Windowssystem bruger du: XP/Vista/win7, og er de fuld opdateret?

Bruger du en mailklient/postprogram når du sender eller modtager post eller anvender du Webmail på internettet?

Din mailadresse er de en TDC adresse f.eks mailto:xxxx@mail.dk, altså TDC domæne?

Er det kun mails til bestemte adresser eller er det generelt alle mails der giver problemer?

dette virker ikke på min pc( bare til info)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Det må jo være et relevant spørgsmål fra KPN "Er det kun mails til bestemte adresser eller er det generelt alle mails der giver problemer?"

Altså, hvis man kan sende til andre mail-adresser, men ikke til@msn, er der næppe et lokalt problem med egen udgående server.

Læs evt. dette:

http://mail.live.com/mail/troubleshooting.aspx

(hotmail- msn- og live-konto er det samme, dvs Windows Messenger system)

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P