Kan ikke sende mails til enkelte mailadresser

Jeg bruger mac, og har en tdc mail.dk konto. Min konto er sat til fullrate (som vi benytter til bredbånd). Jeg har længe (flere år) haft det problem at jeg ikke kan sende til enkelte mailadresser. Nu er problemet imidlertid blevet mere omfattende, da flere og flere mails kommer tilbage.

Følgene er svaret: 

<mailto:alexandra@thetownhousegallery.com>: host smtp.secureserver.net[216.69.186.201]

said: 550 5.7.1 SPF unauthorized mail is prohibited. (in reply to DATA

command)

Reporting-MTA: dns; smtp.fullrate.dk

X-Postfix-Queue-ID: B2E669D060

X-Postfix-Sender: rfc822; mailto:gklund@mail.dk

Arrival-Date: Mon, 21 Mar 2011 13:09:15 +0100 (CET)

Final-Recipient: rfc822; mailto:alexandra@thetownhousegallery.com

Original-Recipient: rfc822;alexandra@thetownhousegallery.com

Action: failed

Status: 5.7.1

Remote-MTA: dns; smtp.secureserver.net

Diagnostic-Code: smtp; 550 5.7.1 SPF unauthorized mail is prohibited.

Jeg har prøvet at ændre til asmtp - port 587, men det kan heller ikke lade sig gøre. Vil ikke acceptere det??

Kan I hjælpe?

Mvh 

1 Kommentar

Hej siska

Velkommen til TDC-forum.

I første omgang, vil jeg bede dig om at hjælpe dig selv med følgende:

Du har skrevet en flere mailadresser i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din og mailadressernes ejermænds  anonomitet, vil jeg foreslå dig, at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette de mange mail til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Da Patrick ved en masse om mac, kan det jo være han også får øje på dit spørgsmål.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)