Kan ikke sende mails med vedhæftede filer

Jeg kan ikke sende eller videresende mails med vedhæftede filer i Outlook Express 6 - så vælter det ind med 8-10 mails med fejlbesked.

Men jeg kan godt sende og modtage almindelige mails. Og jeg kan modtage mails med vedhæftede filer.

What to do?

7 Kommentarer

Hejquidnunc27

Jeg har fundet noget ved at søge på support hos microsoft. Måske kan du finde svaret i et af de forslag der kommer frem der.

http://search.microsoft.com/da-dk/supportresults.aspx?form=mssupport&q=Outlook%20Express%20vedh%C3%A6ftede%20filer

Hvis du kun har din webmail opsat i din Outlook express 6, bør du overveje kun at tilgå din webmail gennem din browser. Det er meget længe siden Microsoft stoppede med at lave opdateringer til det program. Det kan betyde at pc'ens sikkerhed er nedsat. Hvis du bruger microsoft update, og sørger for at opdatere dine programmer samt har et antivirusprogram indstalleret på din pc er pc'en godt beskyttet.

ps. Det kan forresten godt være et antivirusprogram der nægter at sende vedhæftede filer videre, men jeg ved det ikke med sikkerhed. 

Din webmail kan tilgås her ved at benytte samme logon, som til forum.

http://mail.tdc.dk/

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Maja udtrykker sig altid så pænt :-)

Det er ikke et spørgsmål om at du bør undgå at bruge Outlook 6.... Det er et spørgsmål om at det SKAL ophøre omgående!

Når du får opdateret din mail-klient - så er problemet sandsynligvis også væk.

Vh

Peter

Tak for klart svar, Peter!

Hej Peter

Nej - ikke altid. Blinkende humørikon

f.eks. kan jeg godt blive edder-splintrende-rasende, når jeg har brugt tid på at finde et svar, skrive et forslag og foreslå en måde, hvorpå en bruger kan få ornet det sikkerhedsmæssige på sin komputer, og dernæst læser sådan en sætning.

Quidnunc27 skrev:
Tak for klart svar, Peter!

Gal humørikon

Jamen - Selv tak Quidnuc27 - Det gør jeg da gerne, når du spurte så pænt. Glad humørikon

Eh, er der noget, der gået hen over mit hoved?? Det var Majas link, jeg kunne bruge til løsning af problemet, som jeg også skrev tillbage. Og til Peter mente jeg bare, at hans holdning var klar! Men jeg sletter jo ikke mit Outlook-program af den årsag (sikkerhed med Outlook) ....

mvh

QN-27

Quidnunc27 skrev:
Eh, er der noget, der gået hen over mit hoved?? Det var Majas link, jeg kunne bruge til løsning af problemet, som jeg også skrev tillbage.

Ja der er vist noget der er glippet. Det var kun Peter du svarede, men fint nok, at du har TÆNKT på at svare mig også - så du er tilgivet. Meget glad humørikon

Hmnn, jeg svarede dig faktisk, men det må åbenbart ikke være gået igennem!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)