Kan ikke sende mails?

Hej! Jeg kan ikke sende mails fra min mailkonto. Har netop anvendt TDC's program til fejlretning. Ny mailadresse er oprettet og testes online af TDC hvor alt fungerer (mht. at modtage og sende mails) iht. modtaget rapport. MEN, - når jeg forsøger at videresende modtagne mails, - modtager jeg fejlmeddelelse! Det samme sker når jeg modtager mails. Mails modtages og kan læses, - men der meddeles fejl!

2 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Gyvel

Jeg vil foreslå dig at skrive præcis hvilken fejlbesked du får i de forskellige situationer, da det gør det nemmere for forumets brugere at hjælpe dig.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej Gyvel

Jeg suplerer lige Rasmus's svar. Hvis du kopierer fejlmeddelelsen ind her i tråden, så ret de personlige oplysninger med eks. xxxx@ mail.dk.

Jeg går ud fra du har et postpogram på din pc og at det er det program der ikke vil sende dine mail.

Prøv at kontroler din opsætning:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram. 

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)