Svar

Kan ikke sende mails

• Deltager
  • 0 kommentarer
Hej.

Når jeg prøver at sende mails til andre, lykkes det ikke. Ifølge dialogboksen ser det ud som om, de bliver afvist, idet det skulle være spam, jeg sender (Er IKKE tilfældet...). Jeg har prøvet at følge rådene m.h.t. at ændre i teksten osv., men uden resultat... Har endda prøvet at sende en tom mail til os selv - Den bliver afvist med samme begrundelse.

Om mailen er åben for indgående post, kan jeg ikke svare på (Har ikke modtaget nogen i dag)

Er der nogen at jer kloge mennesker, der kan hjælpe en mindre klog :-)

vh

Lars

icon

Bedste svar af ThomasG 10 august 2011, 14:08

Hej Lars

Tak for dit indlæg. Jeg tror jeg har en hurtig og nem løsning til dig Glad humørikon

Hvis du benytter et mailprogram (Outlook Express, Windows mail osv.) så har vi et lille program, der sørger for at det er sat korrekt op. Det løser langt de fleste problemer.

Du kan hente programmet inde på vores hjemmeside, hvor der også er udførlige vejledninger i hvordan man bruger det: www.tdc.dk/4444

Det eneste du skal bruge, er din e-mail adresse og passwordet til e-mailen.

Hvis det mod forventning ikke skulle løse problemet, så skriv endelig tilbage. Du må også meget gerne skrive, præcist hvilken fejl, du oplever (herunder gerne et skærmbillede af en eventuel dialogboks, der beskriver fejlen).

Med venlig hilsen

ThomasG

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Lars

Tak for dit indlæg. Jeg tror jeg har en hurtig og nem løsning til dig Glad humørikon

Hvis du benytter et mailprogram (Outlook Express, Windows mail osv.) så har vi et lille program, der sørger for at det er sat korrekt op. Det løser langt de fleste problemer.

Du kan hente programmet inde på vores hjemmeside, hvor der også er udførlige vejledninger i hvordan man bruger det: www.tdc.dk/4444

Det eneste du skal bruge, er din e-mail adresse og passwordet til e-mailen.

Hvis det mod forventning ikke skulle løse problemet, så skriv endelig tilbage. Du må også meget gerne skrive, præcist hvilken fejl, du oplever (herunder gerne et skærmbillede af en eventuel dialogboks, der beskriver fejlen).

Med venlig hilsen

ThomasG

Har prøvet selv at rette fejlen men kommer ikke langt - det virker som om systemet ikke kender min e-mailadresse ordentligt - fejlbeskeden lyder -der kunne ikke oprettes forbindelse til den udgående postserver

@ThomasG - En ny bruger kan ikke indsætte skærmbilleder på forum. Den funktion kommer når lidt flere indlæg er skrevet.Humørikon med tunge
@forbruger

Prøv at tjekke egenskaberne for opsætningen:

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Læg mærke til a foran smtp.mail.dk og port 587. Husk at lukke postprogrammet og åbne det igen for at ændringerne kan virke.

hvorfor kan TDC ikke svare rigtigt på fejl nr. 730 ???

MVh

Otto V.L.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints ThomasG har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Otto

Jeg er ked af, at høre at du ikke har fået svar på dit indlæg, jeg går udfra at det er det indlæg du lavede i marts, du hentyder til.

Dette er et kunde til kunde forum, som er lavet til at kunder kan hjælpe hinanden, men vi (TDC) svare også på indlæg når vi kan Glad humørikon

Jeg har ikke selv personligt stødt på en fejl 730 før, men vil anbefale at du sikre at mail klienten er sat helt korrekt op, evt. via det link jeg postede tidligere i dette indlæg.

Efter at du har sikret, at mailklienten er sat korrekt op, så skal du lige tjekke at der ikke ligger nogle mails i din udbakken.

Jeg har også fundet et andet indlæg på forummet som omhandler fejl 730, som måske kan hjælpe dig lidt.

/t5/Mit-TDC/Fejl-nr-730/td-p/120180

Med venlig hilsen

ThomasG

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8