Kan ikke sende mails

Kære TDC,

Jeg har netop installeret IE version 9, og nu kan jeg ikke sende mails fra TDC mail. Skal der ske ændringer i opsætningen?

Med venlig hilsen,

- Torben Garmer

4 Kommentarer

Hej torfanoe

"Kære TDC,"

Jeg tror desværre nok, at du har misforstået formålet med dette forum.
Øverst på denne side står der: TDC-Forum - Stedet hvor du får hjælp og hjælper andre.

For det meste er det andre kunder der sidder bag tasterne. Det er rigtig at der engang imellem dukker en TDC-ansat op, men det er primert andre kunder der hjælper hinanden.

Nå - nok om det.

prøv dette først.

kompatibilitetstilstand.JPG

Du skal ikke opsætte en TDC-webmail, og slet ikke fordi du har fåen en anden browser.

Og hvis det er et postpogram du har på din pc, skal du ikke bruge IE9, så jeg er lidt i tvivl om hvor det er du ikke kan sende mail.

Udover det kan jeg oplyse at andre også har nogle begyndervanskeligheder med den nye IE9. Hvis det forsætter så prøv en systemgendannelse til IE8, og vendt evt. lidt med at installere 9'eren. Bare et forslag.

Kære Majah,

Jeg beklager misforståelsen, men tak for hjælpen - det virker nu,

med venlig hilsen,

- Torben

Hej Torben

Helt i orden. Du er ikke den første og bliver heller ikke den sidste.

Godt det virker.

go' weekend.

jeg forstår faktisk godt torfanoe adresserer spørgsmålet til TDC, der er åbenbart noget der ikke spiller helt sammen mellem IE9 og TDC's postprogram - Webmail

jeg har oplevet excact det samme og er gået tilbage til IE8 og surprise nu kan jeg sende mails igen

kom nu på banen TDC og få løst det problem der er i Webmail !!!

på forhånd tak...Bent

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P