Svar

kan ikke sende mail via outlook

de seneste dage har jeg ikke kunnet sende mails fra min mailkonto.

det virker med min tdc mailkonto, men ikke med min 'rigtige' mailkonto.

Min rigtige mailkonto ligger på et webhotel. Jeg modtager korrekt mine indgående mails.

Jeg har tidligere brugt smtp.mail.dk til at sende fra, men fik en fejlskærm igår.

rettede til asmtp og port 587

Men får fortsat en fejlmeddelelse i outlook. Også selvom jeg ved den udgående server angiver logon med oplysningerne fra min tds konto.

Nogen der har et forslag til løsning

På forhånd tak

Poul

icon

Bedste svar af mylle10 23 januar 2011, 12:17

jeg kan nu se at tdc ikke understøtter løsningen.

Tager fat i mit webhotel

mvh

Poul

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Du skal prøve at opsette din mail efter den her vejledning.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=27398

du skal også være opmærksom på at det ikke er alle udbydrer der kan sendes igennem TDC server, i de til fælde bliver du nød til at bruge den SMTP der bliver stillet til rådighed af din udbyder.

Tak for hurtigt svar

Har fulgt dit link og vejledningen men får denne fejlmeddelelse:

Send test-e-mail: Meddelelser kunne ikke sendes. Kontroller e-mail-adressen under egenskaber for din konto.  Serveren svarede: 550 5.1.8 sending non-local domain not allowed, see http://postmaster.tdc.dk/publish.php?id=23474 (xxxxx.dk)

hvor xx-erne står for mit domænenavn.

Mit webhotel Aspect.net henviser til brug af udbyderens udgående mailserver.

Hvad gør jeg

hilsen

Poul

jeg kan nu se at tdc ikke understøtter løsningen.

Tager fat i mit webhotel

mvh

Poul

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Mener du ikke Aspect.dk

aspect.net er et Microsoft .NET adon. og her ikke noget med Webhotæller at gøre.

Jeg kan ikke finde nogen opsetnings vejledning til Aspect.dk

men Typisk for webhotæller vil din server hede mail.ditdomæne.dk password og bruger navn er typisk det samme som til din Pop3(indgånde post).

er det ikke aspect.dk kan du så ikke skrive din mail i Censuret for(xxx@ditdomæne.dk) så vil det være nemmer for mig at finde oplysninger da jeg bare kan slå dem op.

Hej mylle10

Kommentar til forige indlæg.

Miela1 opfordrer dig til at skrive din mailadresse med krydser efterfulgt af dit domæne.

Hvis du forsats ønsker at være anonym her på forum, kan du sende en privat meddelelse til miela1, med de oplysninger han mangler.

Hvis du vælger at være anonym, kan du skrive til Miela1, ved at klikke på nedenstående link:

/t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/49

Hvad du vælger er selvfølgelig helt op til dig.Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)