Kan ikke sende mail...

Efter at modem og router er blevet skiftet ud kan jeg ikke sende mails fra Opera's M2-mail, men jeg kan godt sende fra Outlook.

De er begge sat til det samme:

mail.tele.dk, smtp, port 25, ingen godkendelse.

Fordi det er i et firma, kan jeg ikke BARE sætte den til asmtp.mail.dk, port 587, og når Outlook virker, hvorfor vil Opera ikke????

Jeg får bare en simpel fejlmeddelse:

550 <********.opasia.dk>: Helo command rejected: Access denied

Hilsen Henning.

6 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henning

Tak fordi du har valgt at stille dit spørgsmål på TDC Forum.

Har du mulighed for at kopier hele fejlmeddelse og sende den retur, da du sandsyndligvis os får en fejlkode 0x800ccc... ud fra den kan jeg bedre hjælpe dig.

Ser frem til at høre fra dig, hvis du forsat har problemer.

Jeg får såmænd ikke en længere fejlmeddelse (fra Opera):

"Fejl ved modtager [550 <ajva-cad.opasia.dk>: Helo command rejected: Access denied]".

Jeg har tænkt på, om det er fordi netforbindelsen går igennem serveren, og den nye router gør, at serveren ikke giver Opera's mail-del adgang, men Opera-browserdelen virker udmærket.

Jeg kan ikke se nogen firewall på serveren (Windows egen eller fx ZoneAlarm), og det virker lidt underligt, men om TDC skulle begrænse adgangen til mere end een mailbrowser virker også underligt (det tog omkring 5 kvarter før de alle (Outlook) virkede.

Hilsen Henning.

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Angelika har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Henning  

Vi ved desværre ikke så meget om Opera, så vi kan ikke hjælpe.

Jeg håber der er en af vors dygtige brugere her på Forum, som kan hjælpe dig.

Men skønt at høre at du har fået Outlook til at virke.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Hastokkebye

hvilken Windows køe du med på serven

Hej miela1.

Det er vist nok Win2003, i det mindste en M$, men det kan jeg dog ikke undersøge før tirsdag.

Jeg har ikke noget med systemopsætningen at gøre, jeg er kun bruger.

Hilsen

Henning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

så kan det være ligemeget, du skal istedet kontakte server adminstratoten og høre om der er blokeret for nogle mail programmer.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)