Svar

Kan ikke sende mail.

• 0 kommentarer
 Jeg kan ikke sende mail, men kan godt modtage mail, jeg har slettet alle mails i "Sendt".

Fejlmeddelelse:

Konto: 'pop3.mail.dk (1)', Server: 'pop3.mail.dk', Protokol: POP3, Svar fra server: '-ERR An authentication mechanism MUST be entered', Port: 110, Sikker (SSL): Nej, Serverfejl: 0x800CCC90, Fejlnummer: 0x800CCC18 

Min opsætning i Windows Mail, er som TDC vejledning for Windows Vista mail.

icon

Bedste svar af miela1 18 december 2010, 20:07

Hej,

Jeg vil anbefale at du prøver igen. da jeg syndes det er mærklig at du får en fejl på din indgående server opsetning, og du så siger at du kan sende mails.

du skal huske at dit password ikke er det samme som det du logger in på mit TDC med men et serskildt password til mail, hvis du ikke kan finde det kan du fnde det under webmail.

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Jeg vil anbefale at du prøver igen. da jeg syndes det er mærklig at du får en fejl på din indgående server opsetning, og du så siger at du kan sende mails.

du skal huske at dit password ikke er det samme som det du logger in på mit TDC med men et serskildt password til mail, hvis du ikke kan finde det kan du fnde det under webmail.

Hej JLT

Jeg foreslår at du skal se din mailopsætning efter. Den skal se sådan ud:

Serveren til indgående post:  pop3.mail.dk, og bruger port: 110

Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587

Marker feltet: JA til godkendelse

læg mærke til a foran smtp og port 587 - det kan være det er derfor du ikke kan sende.

Kan du bruge lidt af svaret?
Du er også velkommen til at stille flere spørgsmål eller hjælpe andre.

Min opsætning var/er OK, men rettede fokus på password, som jeg så ændrede i Webmail

og i Windows mail, nu virker mailen begge veje :-) Takker vejledningen.

Takker!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Hej, hvis du har lyst kan du rose MajaHs svar, ved at klikke på "Synes Godt om".

jeg synes det var et godt bud på en løsning, og den virker i mange tilfælde,

hej

jeg havde samme problem med at jeg ikke kunne sende men det var noget med pish fishing i tdc sikkerheds pakke da jeg havde slettet sikkerheds pakken og lagt den ind igen var problemet  løst og kan sende mail igen husk at se din kode inden du sletter sikkerheds pakke under information håber det virker hos dig og evt andre det kan jo også være andre virus programmer der forhindrer det hilsen jens

jeg slettede sikkerheds pakken fra tdc og lagde den ind igen det var noget med email fishing der blokkerede så nu virker det igen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)