Svar

Kan ikke sende emails til min egne Exchange Server

Har lige skiftet til bredbånd via TCD men jeg kan ikke få våresExchange server til at modtag e-mail. Det går fint at sende dem ud. Jeg har læst på http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=6003

Så på våres webhost har jeg sat det op sådan:

Personlige mail-DNS-instillinger

Domæne                        Type      Værdi    Server                                Egenskaber

multimark-solutions.dk
MX
10
mail.multimark-solutions.dk
Slet

multimark-solutions.dk
MX
20
backup-mx.post.tele.dk
Slet

Og routingen:

Personlige web-DNS-indstillinger

Domæne                              Type      Værdi              Egenskaber

mail.multimark-solutions.dk
A
2.xxx.162.xx
Slet

Så vad mere skal jeg gøre før at kunne moddat e-mail? 

Når jeg mailer til mig selv fra min hotmailadress så får jeg tilbage:

.

.

.

<xx@multimark-solutions.dk>: mail for multimark-solutions.dk loops back to
    myself

Så vad er det jeg har lavet forkert? Hvis ikke mailen virker på mandag har jeg store problemer.

Taksam før hurtigt svar!!!

Mvh Thomas

Jeg har sat et par enkelte "X'er" ind i stedet for oplysninger i dette indlæg, på opfordring af tråd ejeren, som har skrevet en PM til mig.

icon

Bedste svar af jk44 6 februar 2011, 09:52

fik lige set at du har backup-mx men desværre har den problemer med nogle af tdc´s adresser. Har selv haft samme problem et par gange. Der er kun en løsning og det er at få åbnet for port 25

Se original

6 Kommentarer

Hej Multimark

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig med dit problem.

Du har skrevet din mailadresse og dit webside-navn i dit indlæg. Diverse websider gennemtravles af robotter der høster mailadresser som sælges til den kriminelle underverden. For at robotterne skal interesere sig lidt mindre for hvad der står i TDC-forum og for at beskytte din anonomitet, vil jeg foreslå dig at skrive en privat meddelelse til moderatoren for forummet. Han vil meget gerne gå ind i denne tråd og rette mailen og websidenavn til krydser.

På Patriks profilside står der ude til højre "send en privat meddelelse."
/t5/user/viewprofilepage/user-id/5

Jeg håber en enden bruger kan hjælpe med dit broblem.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej, Jeg er lidt i tvivl.

er det for en virksom hed eller er det dig som privatperson som har dette problem, for det er 2 forskellige løsninger.

Godt i er tvivlfør det er du ikke ensam om. Vi er et firma så vi sku ha et erhverslinje men min chef har skaffat "TDC duohome" vilket ikke lydder helt som et erhverslinje før mig.

Så du må gerne give mig både løsningerne du har så er jeg meget taksam.

Mvh Thomas

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Port 25 er spærret på alle standard linier. Det kræver en erhvervslinie hvis man skal have den åbnet. Du kan benytte BACKUP-MX.POST.TELE.DK som skal oprettes i din dns mx 20. Ellers må i få det ændret til en linie der kan åbnes på port 25

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

fik lige set at du har backup-mx men desværre har den problemer med nogle af tdc´s adresser. Har selv haft samme problem et par gange. Der er kun en løsning og det er at få åbnet for port 25

Tak før dit svar!

Jeg stæller om MX records til våres gamle internet leverandør og kører med det et tag til så får jeg tale med TDC om at få port 25 obnet op.

Tak før hjælpen!

Mvh Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)