Kan ikke sende e-mail

Hej

Jeg bruger MS Outlook 2003 og er lige flyttet på et kontorhotel, hvor der er TDC Bredbånd (TDC Home Duo).

Jeg kan udmærket modtage mails fra mine forskellige konti, men kan ikke sende mails, der ikke er hosted af en TDC-server, selv om jeg har fulgt vejledningen for korrekt opsætning af mail (udgående server asmtp.mail.dk, port 25 udskiftes med port 587, godkendelse på server til udgående post).

Jeg kan udmærket sende mails via en mailkonto hos TDC Webmore, lige som jeg godt kan sende mails via Stofanet hjemmefra og en mobil bredbåndsforbindelse, så der må være en TDC-blokering for mails, der sendes til en server, der ikke er hosted af TDC - eller hvad?

Forslag til problemløsning modtages meget gerne

5 Kommentarer

Hej Jønhøj

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Du skriver du har forskællige konti. Hvis du har konti som ikke er TDC-mailadressser, kan mail sendt fra de konto ikke sendes via TDC's server.

Du bliver nød til at gå ind på de websider hvor du har oprettet dine mailkonto, for at se hvad de foreskriver af opsætning. 

Denne tråd omhandler netop, videresendelse af mail fra ikke TDC-mailadresser. Opsætning af ikke TDC mailadresser

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints PeterA1 har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +1
For lige at supplere Maja:

Der er ingen blokeringer af den art du tænker på.

Vh

Peter

Tak for hjælpen.

Problemet viste sig slet ikke at ligge ved mailserveren - men i den trådløse router på stedet. Tilslutning med kabel fungerer upåklageligt, så nu kan jeg sende mails igen.

Hej Der

Faldt lige over jeres spørgsmål og de svar der blev givet...

Jeg har haft problemer med at sende Email fra mit outlook, men efter at have læst svaret her, virker mit Outlokk igen. ( Har kun en TDC mail konto )

Tak...

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P