Svar

Kan ikke se webtv med den nye App til iPhone

Jeg har hometrio og webtv. Jeg har ikke mobil abonnement hos TDC, men det burde ifølge App beskrivelsen heller ikke være nødvendigt når man er på eget TDC bredbånd. Og alligvel får jeg besked om at jeg skal købe mobil tv abonnement , når jeg prøver at se tv via App'en. Nogen hjælp at få ?
icon

Bedste svar af Cayenne 12 april 2012, 15:39

Har lige fået svar fra TDC: Mange har problemet, programmørerne arbejder på sagen, opdatering til app kommer, men de ved ikke hvornår endnu :-)

Se original

21 Kommentarer

Jeg har samme problem og ser frem til en løsning :-)

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Er I på WiFi? - I skal være tilknyttet til det WiFi, hvor Hometrio er installeret, dette vil sige, at det ikke er muligt at bruge WebTV - hverken på pc eller mobil - uden for hjemmet.

Ja, jeg er på wifi via HomeTrio-routeren.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Ingen løsning. Jeg er ikke hjemme, så har ikke haft tid til at afprøve den derhjemme. Kan kun sige, at her uden for hjemmet bliver jeg spærret for MobilTV godt og grundigt. 

Ja, er også på eget wifi !
Jeg har samme problem Trist humørikon

Samme problem her, TDC Play virker heller ikke.. Har HomeTrio og betaler mange mange penge til TDC... Og så virker det ikke..Trist humørikon

Samme problem her, kunne dog godt se Web tv fra i fredags og tril mandag morgen. Min mobil er på hjemmets wifi. Plat og alt andet virker fint, men tv delen vil sælge mig mobil tv, for at give adgang.
Samme problem her. Hentede TDC's app i søndags og kunne se webtv indtil mandag morgen med Trist humørikon

Jeg har samme problem plus jeg ikke kan høre musik på TDC play uden et mobil abonnement selvom jeg er på mit hjemme netværk hva sker der ... Hjæææælp for pokker..
Er der nogle som har talt med TDC om dette problem ??

Omdømme 2

Jeg kan kun få webtv til at virke, hvis jeg samtidigt indtaster et TDC-mobilnummer i app'en - så virker PLAY også. Det er for dårligt, at webtv ikke virker andet end hvis jeg indtaster et mobilnummer, -selvom jeg er derhjemme og logget ind. TDC PLAY er selvfølgeligt et spørgsmål om rettigheder, men webtv?

Det er i alt fald ikke helt med i rettighederne, at jeg som Hometrio Basic kunde kan se Cartoon Network, MTV og andre ikke-basic kanaler. Jeg kan heller ikke se disse på webtv eller i tv - kun på mobilen - og det betaler jeg ikke for, så håber ikke at jeg får en ekstraregning.

Er der sket noget i denne sag?

Jeg kan ikke se at der er nogen fra TDC som har kommenteret eller svaret.

Jeg meldte fejlen via mail et par dage efter det første indlæg og refererede til denne tråd. Jeg har stadig intet hørt. Mit bud er at de ved den er gal og koder som sindssyge på en opdatering af App'en. Men Kundeservice er der ikke meget af.
Nej man kan ikke klage over kundeservice når der ingen er .. Men håber du har ret i at de er igang med en opdatering syntes bare det er flovt for et selskab der er så stort..
Jeg kan nu se TV på min iPhone når jeg er på wifi Glad humørikon

Har lige fået svar fra TDC: Mange har problemet, programmørerne arbejder på sagen, opdatering til app kommer, men de ved ikke hvornår endnu :-)
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints DiscoTK har modtaget fra andre medlemmer.

Prøv at tage simkortet ud af din telefon, gå ind i indstilllinger og tryk nulstil netværksindstillinger og sæt din Simkort tilbage i telefonen. Så skulle WebTV gerne virke. Det løste problemet for mig.

Jeg har lige konstateret at TDC nu har ændret teksten til, at man skal have et Mobil TV-abonnement. Sådan kan man også løse et problem. Dog ikke særligt brugervenligt.
Hmm, der står da stadig:

Se tv på mobilen

Har du allerede TDC WebTV, kan du nu også se dine kanaler på smartphonen, når den er tilsluttet dit trådløse netværk derhjemme.
Derudover kan du få 7 udvalgte tv-kanaler fra DR og TV2 for 49 kroner om måneden. Det kræver, at du har et TDC Mobil abonnement, og at du har tilmeldt dig MobilTV. Det er nemt at skifte kanal, mens du ser tv. Tryk på skærmen, så kommer alle dine kanaler frem. Læs mere om TDC MobilTV

Sådan mener jeg det hele tiden har stået her: http://inspiration.tdc.dk/element.php?dogtag=p_ins_tdcapp

Omdømme 2

Det ser ud til, at de er klar over problemet derinde:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/driftsinformation/details.php?id=314595386

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)