Kan ikke se serier i iPad app


  • 0 kommentarer
Hej.

Vi har Hometrio med tv/film/serie pakke. Det virker også fint på iPad, bortset fra serier. Når man vælger "alle serier" og så klikker på en serie for at se oversigt over sæsoner/afsnit, bliver TDC Play app'en hængende på skærmbilledet med et snurrende "vent/opdaterer" symbol på ubestemt tid (har ventet meget længe uden held). Er der en bug eller er der noget man skal gøre for at se serier på iPad?
MVH/Jon

2 Kommentarer

Jeg har nøjagtig samme problem. Så jeg følger lige med
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Electronic har modtaget fra andre medlemmer.

Hej,

Lader til, at det er en generel fejl/bug, på nuværende version af TDC Play til iOS. Det opstår både igennem min iPhone 5S og min iPad Air med nyeste version af TDC Play og nyeste iOS firmware.

Jeg har forsøgt mig både på mit Wi-Fi, samt på mobilnetværk.

Så indtil videre, er der ikke andet for, end at afvente.

OPDATERING:

Jeg har meldt fejlen ind til TDC play-teamet, selvom de sikkert allerede er bevidste om fejlen.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)