Kan ikke se optaget TV


  • nwp
  • 0 kommentarer
Vi har modtaget og installeret ny Home-Box.

Har sat boxen til at optage flere forskellige programmer.

Når vi så vil se et program vi har optaget, får vi følgende fejlmeddelelse på skærmen:

Listen over optaget indhold er ikke tilgængelig. Sørg for at alle digitalmodtagere er tilsluttet netværket.

Alle digitalnodtagere er tændt. Hvad gør jeg så?

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Slukker helt for alle TVbokse, sluk bag på eller på stikkontakten. Derefter Tænd for Hovedboksen og når den er klar, dvs. når optaget TV virker på den - så kan du tænde for de andre bokse.

Hvis det så ikke virker 5-10min derefter - kontakt TDC 70703030

Mvh

Kim

Hej Kim

Tak for dit indlæg.

Jeg har prøvet at slukke for alt, dvs. box og router.

Det hjalp desværre ikke.

Jeg må ringe til TDC i morgen.

Hilsen Niels

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)