Kan ikke se multiroom når jeg optager

Hej. Jeg har tdc home trio med multiroom..  Jeg har nu lagt mærke til at hvis jeg ser en kanal og optager en anden i stuen.. Så kan jeg kun se en af de to kanaler i det andet tv osse. Den skriver at alle tv strømme er i brug, og jeg skal enten afbryde det ene tv, eller stoppe optagelsen... Kan det virkelig være rigtigt.. For mig at se, er det jo kun 3 tv strømme.. og i reklamerer med at man kan ha 3 ekstra tv, altså ialt 4 strømme....

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jeps-92 har modtaget fra andre medlemmer.

Det afhænger af den båndbreddedu har på internettet.

Hvis du "kun" har 10 Mb, får du kun 2 sessions stillet til rådighed.

1 SD kanal bruger 1 session, så det kunne tyde på, at det er det du har.

Hvis du har brug for flere sessions, kunne du høreTDC support om mulighederne for større hastighed på den forbindelse. Du kan jo høre til de heldige som kan få 20 ;bit.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

Med 20mbit kan man få fire strømme: man kan optage 3 programmer på samme tid, og se et fjerde program, men af en eller anden grund ikke optage det.

Og jeg tror faktisk godt, at jeg ved hvorfor. Det er fordi, at når man sætter en optagelse i gang, optager den både hele tv-guiden med og tekst-tv (alle 899 sider)

En anden teori kunne også være, at harddisken i tvboksen ikke kan arbejde hurtigt nok, men det er jo bare mærkeligt, eftersom der jo bliver gemt noget midlertidigt på harddisken, for at spole frem og tilbage.

Er der forresten nogen der ved, om start forfra & andre tjenester fra Yousee også kommer til TDC på et tidspunkt?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints HeinrichP har modtaget fra andre medlemmer.

20mbit til alle er nu (næsten) en sandhed for (næsten) alle (rigtigt mange), og derfor burde Hometriokunder kunne optage tre eller fire programmer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints jk44 har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Det afhænger af antallet af sessioner man har.

Hvis man har 2 sessioner på en multiroom kan men kun se på et tv hvis man samtidig optager.

Optagelse = 1 session, tv = 1 session. Skal man se på 2 tv samtidigt med at man optager skal man altså bruge 3 sessioner.

mvh

Omdømme 2

Sørg for at have nok hastighed på dit bredbånd. Forsikr dig desuden om ved kundeservice, at du er indehaver af et "se OG optag"-plusabonnement, og ikke et "se ELLER optag"-plusabonnement.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)