Svar

Kan ikke se mobilregning!

Hej hej- nu har jeg forgæves i to dage forsøgt at komme ind på TDC´s hjemmeside for at se min mobilregning. Kan sagtens logge ind, men den vil ikke hente regningen- melder hele tiden fejl- der er meget lavet om, er der andre, der har samme problemer? MVH Anne

icon

Bedste svar af cypriane 2 december 2011, 18:24

Tusind tak for Jeres søde og  hjælpsomme vejledninger kære brugere af dette forum, det er rigtigt sødt af Jer at prøve at hjælpe mig. 

Men intet hjælper, og jeg er nu ved at være derhenne, hvor jeg er meget sur.. Jeg har ret til at se, hvor meget jeg har i forbrug på min mobiltelefon, og når TDC kan finde ud af at skrive præcise regninger ud til over 1 million brugere, så kan det altså ikke passe, at de ikke kan få en hjemmeside til at virke, så kunderne kan se, hvad de har af forbrug! Jeg har nu brugt tre dage på forfgæves at logge ind og se min regning, har skrevet og ringet flere gange  til TDC support, har forsøgt at lave mit log- on om, har skrevet her i forum, men der er bare ingen løsning! Kære TDC- nu er min tålmodighed brugt op- så må jeg jo finde en anden teleudbyder, og der er nok af dem!

Så jeg vil nu gå til medierne med dette her, synes nok at det er på tide, at det tages op...- for det er fuldstændig ulogisk, at TDC ikke kan få en søllle hjemmeside til at fungere, når de kan udskrive og kontrollere oover 1 million kunders mobiltelefoner og forbrug uden problemer- det stemmmer ikke overens i min verden.Gal humørikon Så TDC- DETTE HER ER IKKE GODT NOK!

Med venlig hilsen

Anne

Se original

9 Kommentarer

Ja, jeg kan heller ikke se min regning. Har ringet til TDC, men det har ikke hjulpet. Har prøvet i 4 dage nu. Viser at den ikke kan vise websiden. Jeg vil prøve at ringe til TDC igen i morgen. Vil gerne se min regning.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej begge to

Jeg havde problemer i starten, efter TDC havde lavet SELVBETJENING om.

Jeg fandt selv en løsning:

Oppe for oven ved siden af browseren, der hvor der står selfcare.tdc.dk er der 3 symboler, prøv at trykke på det længst til venstre, der står kompatibilitetsvisning, det hjalp hos mig.

Jeg ved ikke om det løser jeres problem, men der sker ikke noget ved at prøve. I kan også prøve at trykke på F5, det er opdater.

hilsen Bente/bbs

Hej bbs.

Jeg kan se mit data forbrug på mit mobile bredbånd. Jeg har sendt bud efter en kode hos TDC og da jeg modtog den tastede jeg den ind efter jeg havde indtastet min sædvanlige adgangskode til selvbetjening. Derefter kommer det helt automatisk frem og man skal ikke bruge den mere. Det er meget godt at kunne se hvor meget dataforbrug man har.

Hilsen IngeBJ

Omdømme 3

Hej IngeBJ

Jeg kan også se vores forbrug i selvbetjening, men der var en del problemer i starten.

Jeg har nemlig også fået en kode, så det fungerer fint, hvad der lige går galt for de 2 andre, kan jeg ikke helt gennemskue.

Derfor lagde jeg den løsning ind som virkede for mig, idet Hotline ikke kunne hjælpe mig.

hilsen Bente/bbs

Jeg har talt med TDC og selvbetjeningen er i uorden den næste uges tid

Omdømme 3

Hej tootsie

Det forstår jeg ikke noget af overhovedet, jeg har lige været derinde og det fungerer upåklageligtOverrasket humørikon

hilsen Bente/bbs

Hej hej igen!

Skal man bare ringe til TDC mobil efter en kode- det er nu dag 3, hvor jeg prøver flere gange om dagen, uden det lykkes.. Mange hilsner

Anne

Omdømme 3

Hej Anne

Du skal bestille koden via Selvbetjeningsmodulet, det er en kode, du kun skal bruge en gang, så får du adgang til Mobiloplysninger.

Du logger som på Selvbetjening med samme kode, som til TDC Forum.

hilsen Bente/bbs

Tusind tak for Jeres søde og  hjælpsomme vejledninger kære brugere af dette forum, det er rigtigt sødt af Jer at prøve at hjælpe mig. 

Men intet hjælper, og jeg er nu ved at være derhenne, hvor jeg er meget sur.. Jeg har ret til at se, hvor meget jeg har i forbrug på min mobiltelefon, og når TDC kan finde ud af at skrive præcise regninger ud til over 1 million brugere, så kan det altså ikke passe, at de ikke kan få en hjemmeside til at virke, så kunderne kan se, hvad de har af forbrug! Jeg har nu brugt tre dage på forfgæves at logge ind og se min regning, har skrevet og ringet flere gange  til TDC support, har forsøgt at lave mit log- on om, har skrevet her i forum, men der er bare ingen løsning! Kære TDC- nu er min tålmodighed brugt op- så må jeg jo finde en anden teleudbyder, og der er nok af dem!

Så jeg vil nu gå til medierne med dette her, synes nok at det er på tide, at det tages op...- for det er fuldstændig ulogisk, at TDC ikke kan få en søllle hjemmeside til at fungere, når de kan udskrive og kontrollere oover 1 million kunders mobiltelefoner og forbrug uden problemer- det stemmmer ikke overens i min verden.Gal humørikon Så TDC- DETTE HER ER IKKE GODT NOK!

Med venlig hilsen

Anne

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)