Kan ikke se min regning


Jeg har forsøgt at tilføje min abonnenent under selvbetjening, for at kunne se min regning. Jeg har indtastet de oplysninger om telefon nummer og kundenr. der står i den mail jeg har modtaget, om at der ligger en regning til mig.

I selvbetjening får jeg følgende fejl.

 

hvordan får jeg adgang til at se og betale min regning ?

 

Abonnement er tilføjet dit login

Nedenstående abonnement er tilføjet dit TDC Login.Du kan nu holde øje med dit forbrug og meget mere i Selvbetjening Privat

Ingen abonnementer tilføet

De indtastede data er ugyldige.

2 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Lennart1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Carsten37, og velkommen til TDC forum.

Dette problem lyder til at være en periodisk fejl.

Har du evt prøvet at logge ud, og derefter logge på igen?

Bruger du Internet explorer, som din webbrowser?

Mvh Lennart.

Det lyder underligt - jeg har haft problemet over 3-4 uge nu. Jeg har prøvet 10-20 gange på forskellige tidspunkter.

Jeg har forsøgt at ringe til 80800847 - håber det siger jer noget, og der har de også konstateret at der var problemer, og at de måske lige var ved at rette dem. Jeg skulle prøve igen i sidste uge, men der er uændret problemer.

Der var ligeledes problemer med at download af en regning i PDF format, da den fil jeg downloadede manglede .pdf extention, og derfor ikke blev åbnet af adobe.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)