Svar

Kan ikke se alle albums

Jeg vil gerne lytte til The White Stripes på min x10i, og finder gruppen ved at søge. Under albums er der en lang liste der må være deres EPer, og jeg kan desværre ikke finde albums som "White Blood Cells" eller "Elephant".

På Plays hjemmeside kan jeg se de ovennævnte albums.

Thomas

icon

Bedste svar af Chriz 5 april 2011, 12:57

Hey Thomas

Det skyldes at der ikke er rettigheder til at levere disse albums til enten mobile enheder eller som enkelt downloads. For at undgå forvirring skærmer Play app for det indhold som ikke kan spilles på applikationen.

DBH

C

Se original

7 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Chriz har modtaget fra andre medlemmer.

Hey Thomas

Det skyldes at der ikke er rettigheder til at levere disse albums til enten mobile enheder eller som enkelt downloads. For at undgå forvirring skærmer Play app for det indhold som ikke kan spilles på applikationen.

DBH

C

Hej Chriz

Tak for dit svar. Jeg er opmærksom på at der til tider er nogle - for udeforstående - spidsfindige begrænsninger i den måde rettigheder gives på. Ærgeligt at Play skal stækkes på den måde.

Jeg kan også se at MGP som tidligere var synligt men ikke havde sange der kunne afspilles, nu er forsvundet. Det er jo lækkert. Så kan jeg nok leve med den midlertidige forvirring over ikke at finde alle The White Stripes albums i jeres app :-)

Thomas

Sjovt nok så er både "White Blood Cells" og "Elephant" nu synlige i Play app'en :-)

Thomas

Omdømme 2

what what er vi ikke alene i dette forum.... er der andre der læser med!!!

Meget glad humørikon

C

Skulle jeg have holdt min mund der? Nu er "White Blood Cells" og "Elephant" forsvundet igen!?!

Thomas

Omdømme 2

Hey

Jeg har sendt den videre. Muligvis er vi ramt af påske mht svartider.

DBh

C

Jeg har fundet ud af at hvis jeg søger på White Stripes og vælger album, så dukker alle deres albums op.

Jeg har også oplevet at en søgning på Mumford, ikke gav nogen resultater, men hvis jeg valgte albums så kunne jeg godt se "Sigh no more".

Thomas

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P