kan ikke ringe - mobilt netværk ikke tilgængeligt

• Deltager
  • 0 kommentarer
Min søn kan ikke ringe fra sin telefon - fejlmeddelelse lyder: mobil netværk ikke tilgængeligt.

Ved I hvad løsningen er ?

Det er en samsung galaxy s III mini

mvh Pia

3 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eccles

Der kan være rigtigt mange grunde.

Det allerførste du kan gøre er at genstarte telefonen. Altså, slukke helt ned for den og så starte igen. Indtaste pin-koden til sim kortet.

Hvis ikke det virker, skal du i indstillinger på telefonen og se, om der er pillet i noget. Du kan se manualen til telefonen her:

http://telefonmanualer.tdc.dk/#/samsung/i8190-galaxy-s-iii-mini/ 

Der kan være noget med abonnement, så skal du kontakte os, kontakt information i bunden af siden du læser på nu under "Kontakt".

Det kan også være defekt sim kort - så skal du i butik. Du finder nærmeste butik her:

http://privat.tdc.dk/butik/ 

Sidst, men ikke mindst, er du også velkommen til at beskrive nærmere her på forum, så vi kan hjælpe dig videre.

God fornøjelse

Hilsen

Hej Patrick

Tak for hjælpen :-) Det hjalp at slukke/tænde

mvh Pia

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej eccles/Pia

Velbekomme. Husk, hvis du skulle have andre spørgsmål, er du altid velkommen til at spørge her på forum.

Jeg har været teknikker i mange, mange år. Og har supporteret, både privat og på arbejde, næsten lige så længe. Mit bedste råd, nogensinde må være:

Genstart - altid før du gør noget som helst andet!

Det er så ærgeligt, at have f.eks en mail konto som virker, opsat på en klient hjemme på computeren. Pludselig virker den ikke og man piller. Når så man får genstartet, efter at have pillet, skal man til at have det sat op igen.

Eller hvad som helst, også mobilen, som dig, hvis du får ringet og de sender et nyt sim kort, så skal du vente på det kommer og kan ikke bruge mobilen imens.

Så lad os give rådet videre: Genstart Glad humørikon

God fornøjelse med den

Hilsen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8