Svar

kan ikke printe via netværk

Har netop installeret TDC homebox adsl incl TDC sikkerhedspakke, kan se mine biblioteker på tv vha samsung all-share og alt andet virker. også trådløs, har forsøgt at lave firewallregler for udskrivning fra min HP printer som er forbundet til den stationære...men lige meget hvad jeg forsøger så sker der ikke noget, før jeg slukker for firewall, så køre det som det altid har gjort da jeg havde BULGURAD INTERNET SEC.. har nogle en løsning for jeg kan sgu ikke lure hvad jeg skal,  printerer er tilkoblet via usb så port ???

icon

Bedste svar af pcreben 14 februar 2012, 16:33

Jo efter at havde prøvet mangt og meget, lavede jeg min egen regel, under firewall hvor jeg markered : windows  file sharing and networks printer, samt windows network browsing, som åben begge veje, så kunne der printes fra min bærbare, men det tager langtid før printer starter...

Det er som om TDC har den filosofi, at hvorfor gøre det nemt, når det kan gøres vansklig...Og det siger jeg udfra at have haft både Bulguard og Norton, Samt Normann :-)

Hilsen Preben (tidliger DOS proffessor)

Se original

2 Kommentarer

Hej pcreben

Jeg skal absolut ikke spille bedrevidende. Jeg har lige selv haft problemet og fået hjælp til det, men jeg har da lov til at spørge, om du har fået løst problemet og hvis ja, så hvordan?

Hvis ikke du har fået løst det, må der være en anden der kan hjælpe dig.

Jo efter at havde prøvet mangt og meget, lavede jeg min egen regel, under firewall hvor jeg markered : windows  file sharing and networks printer, samt windows network browsing, som åben begge veje, så kunne der printes fra min bærbare, men det tager langtid før printer starter...

Det er som om TDC har den filosofi, at hvorfor gøre det nemt, når det kan gøres vansklig...Og det siger jeg udfra at have haft både Bulguard og Norton, Samt Normann :-)

Hilsen Preben (tidliger DOS proffessor)

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P