Kan ikke optage eller slette optagelser

Jeg har Hometrio Multiroom (til 3 fjernsyn) og kan pludselig ikke hverken optage eller slette udsendelser. Der kommer en melding noget i retning af, at udsendelsen muligvis vises på et andet TV og derfor ikke kan slettes, selv om jeg kun har tændt for 1 TV. Hvad kan det skyldes?

6 Kommentarer

Hej Vestjyde,

Jeg vil starte med at høre, om du har fået tilsendt nyt udstyr for nyligt?

Hvis ikke vil jeg anbefale at man gør følgende:

1. Sluk for modem/homebox.

2. Sluk for alle TV bokse i hjemmet.

3. Tænd for modem/homebox.

4. Tænd TV boksene op en efter en (tænd først næste boks, når der er billede på).

Hvis ovenstående ikke fungerer, vil jeg bede dig om at tage kontakt til os. Kontaktinfo kan ses på følgende link: 

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?id=19449.

Nej, jeg har ikke fået nyt udstyr, og nu er den helt gal igen. Jeg kan kun se ca. 5 kanaler. De andre går døde. Når jeg ser på optaget tv, er der en masse optagelser, som jeg ikke har bestilt, og som jeg ikke kan slette. Ej heller kan jeg optage nye udsendelser.

Hej Vestjyde har lige set din indlæg her i forum ,tænker på om det er muligt

at låse boxen og tv i indstillinger ??? men jeg ved selvfølgelig ikke om det kan

lade sig gøre , for jeg mener jeg engang havde en box til tv hvor jeg kunne optage

og slette film og optagelser fra tv , og der skette der det at jeg ved en fejl låste

boxen , men jeg er klar over vi skriver 2012 ok og det er ikke den samme sted fra

den gang , det var bare lige en oplysnig men om det kan bruges ved jeg ikke .

MVH HC21

Hej hc21

Mange tak for dit input. Jeg kunne ikke lige følge din anvisning, men fandt i stedet ud af at genstarte systemet, og det ser ud til at virke.

Mvh Vestjyde

Nyt problem - jeg kan ikke se optaget tv. Når jeg vælger optaget TV - OK  - afspil . så kommer der bare sort skærm. Jeg kan se, at optagelserne er der. Øv hvor er jeg træt af Home Trio.

Hej Vestjyde !

Så vidt jeg ved skal man på fjernbetjening gå til menu og gemte optagelser og og afspil

ud for den dato som optagelsen er fra , for som du beskriver ser det ud til at du trykker på

den røde optagerknap , for hvis det er tilfældet så optager den bare vidre , men du beskriver

også at du ser ikke noget kun sort skærm ??? eller hvad har jeg forstået det rigtigt .

Med hensyn til at slette optagelse går du igen til menu og tryk på gemte optagelser og du

får en menu ude i venstre side hvor der står afspil optagelse og der nedad står sletoptagelse ,

men det er måske sådan at der er optaget så meget at boxen er fyldt op ,og har så behov for

at få slettet noget før det kan optage igen ?? det er også en mulighed for det ,ellers må der være

et eller andet galdt , men prøv disse mulighedder som beskrivet her håber det er en hjælp MVH HC21.

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P