Ikke muligt at se film på PC

Har nu i to dage haft mulighed for at se "We steel secrets" om wikileaks, men det er ikke muligt at åbne filmen på PC. Har forsøgt på stationær med windows7 og Internet Explorer8/Mozilla firefox - På bærbar med windows  8 samt på ældre bærbar med windowsXP

Ved tryk på "Se Film" kommer der fint nok en sort skærm frem - Den store firkant med de mange små firkanter kommer også frem et sekund eller to og herefter går billedet helt i sort.

Forsøger jeg et par gange mere fremkommer der en tekst noget lignende "Filmen kan ikke vises da der er for mange brugere i din husstand som benytter TDC Play. (Der er kun EEN)

Har forsøgt at slette midlertidige internet filer som der anbefales i et tidligere indlæg, men intet har hjulpet.

Filmen kan godt ses på TV'et i stuen, men altså ikke PÅ hverken PC1, PC2 eller PC3 i huset.

Har tidligere set film på to af Pc'erne uden problemer ligesom vi stadig kan se fjernsyn på alle 3PCer

Kan se at andre har haft samme problem, men løsningen fremgik ikke umiddelbart af indlæg.

H J Æ L P  :-)

2 Kommentarer

Jeg har fuldstændig samme problem , har set film hele ugen , og pludselig igår ,,, går skærmen i sort og fuldstændig som du beskriver det her Trist humørikon

Hej Meldgaard.

Fandt ved en tilfældighed en løsning, der kunne bruges i mit tilfælde.
Jeg slettede ViewRight programmet - Det ligger ude i Control panel under slet programmer. Da det var slettet og PC'en genstarten, gik jeg ind på TDC PLAY igen og startede TV tjenesten op. Herefter blev programmet ViewRight automatisk installeret igen - og så virkede min filmtjeneste også igen.

Håber den også kan bruges i dit tilfælde.

Mange hilsner Holger C. Andersen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P