Svar

Kan ikke modtage mails med billeder

• kri
  • 0 kommentarer
Har tjekket at max størrelse på mails i mailsbox er 5mb. Mailboksen er kun fyldt med 11%. Har tjekket at de mails der ikke modtages er mindre end mailboxen kan rumme. Jeg får ikke besked om at mailboxen er fuld, kun afsender.

icon

Bedste svar af KPN1 10 oktober 2010, 08:36

jeg vil lige tilføje at mit forslag gælder følgende mailklienter: Outlook - Outlook Express - Windows Mail - Windows Live Mail. For en ordens skyld gør jeg opmærksom på at det er en sikkerhedsindstilling - Blinkende humørikon men det er op til dig hvor meget du vil sikre dig  - risikofaktoren er meget lille - Glad humørikon

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KPN1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej kri

Hvis du modtager dine mails med en mail-klient (postprogram) er det formentlig programmets opsætning det er galt med. Prøv at gå ind i funktioner og indstillinger og undersøg om sikkerhedsindstillingerne er opsat til at blokere billeder og andet eksternt indhold. hvis det er tilfældet fjernes markering ud for dette punkt.

Håber at dette kan hjælpe dig

Hilsen KPN

Omdømme 2

jeg vil lige tilføje at mit forslag gælder følgende mailklienter: Outlook - Outlook Express - Windows Mail - Windows Live Mail. For en ordens skyld gør jeg opmærksom på at det er en sikkerhedsindstilling - Blinkende humørikon men det er op til dig hvor meget du vil sikre dig  - risikofaktoren er meget lille - Glad humørikon

Jeg har det samme problem, men mit det er, når man sender til min webmail hos TDC.

Omdømme 2

Hej Voll

Du skal ind og undersøge om din webmail er sat til at modtage mails på max 10 MB. Hvis de mails med billeder du modtager fylder meget og overskridet din max tilladte størrelse, vil du have problemer med at modtage dem.

Det er hvad jeg lige umiddelbart har af løsning på dit problem, håber at det kan hjælpe dig.

Mvh. KPN

Er tjekket, men tak for hjælpen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)