Kan ikke modtage mails i Windows Live Mail

Jeg har oprettet en mailkonto i Windows Live Mail 2011 og den er opsat kerrekt. Jeg kan godt sende mails men ikke modtage. Der kommer følgende fejlmeddelelser:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Privat (kim-kate).

Serverfejl: 0x800CCC90 Svar fra server: Return-Path: <kim-kate@privat.dk> Server: 'pop3.mail.dk' Windows Live Mail Fejl-id: 0x800420CD Protokol: POP3 Port: 110 Sikker (SSL): Nej

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen Privat (kim-kate). Serveren har uventet afbrudt forbindelsen. Dette kan skyldes en fejl på serveren, netværksproblemer, eller at forbindelsen ikke har været brugt i længere tid.

Server: 'pop3.mail.dk' Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC0F Protokol: POP3 Port: 110 Sikker (SSL): Nej

Hvad er problemet?

Mvh

KH

1 Kommentar

Hej dancer

Jeg gætter på det er en mail, der er kommet ind i din indbox på din webmail, der er fejl ved, og at du skal fjerne den, før dit postpogram kan hente alle meddelelser.

Gå derfor ind på din webmail, og slet de mail der er kommet ned i den windows live mail. Opret derefter en mappe der hedder sorter. Flyt alle mail du endnu ikke har set  hen i den mappe.

Derefter er det bare at begynde fra en ende af med at flytte tilbage igen. Det er et større arbejde, hvis der er mange uafhentede mails.

http://mail.tdc.dk/

ps. Det er et offentlig forum, og hvis du har fortrudt, at du har oplyst din mailadresse til friafbenyttelse, kan du skrive en pm til Ulf, og bede om at han går ind og camoflerer den. /t5/notes/privatenotespage/tab/compose/note-to-user-id/233

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)