Kan ikke modtage mail via Iphone

Hej TDC

Jeg har fulgt vejledning til opsætning af mail på Iphone og det ser helt rigtigt ud. Jeg har lukket telefonen ned og startet op igen, for at være sikker på at den virker. Når jeg så vil hente mail, får jeg følgende besked:

"Kan ikke hente post. Postserveren pop3mail svarer ikke. Kontroller  at du har skrevet de rigtige kontooplysninger i E-post-indstillinger"  Jeg har opsat den korrekt.

1 Kommentar

Hej GEriksen.

Der må jo være noget du ikke har skrevet rigtigt, siden det ikke virker.

Det tdc-login du bruger til at logge på forum med, er højst sansynlig ikke det samme login du skal bruge til din IPhone.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på mit TDC med dit TDC-logon(samme som til forum) Klik på Webmail-linket ude til højre.
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

----------------------------------------------------

Jeg foreslår at du skal se din mailopsætning efter igen:

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc/Iphone, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske dit pasword, kan du gå ind på MIT-TDC > webmail > indstillinger > password. Her kan taste et nyt password til din opsætning i dit postprogram.

Serveren til indgående post: pop3.mail.dk, og bruger port: 110
Serveren til udgående post: asmtp.mail.dk, og bruger port: 587
Marker feltet: JA til godkendelse

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8