Kan ikke logge ud af webmail


De seneste dage har jeg ikke kunne logge ud fra min webmail. Når jeg trykker på "log ud" knappen sker der blot det, at den opdaterer.

 

Jeg har haft held til at logge ud hvis jeg f.eks. går på "selvbetjenings siden" el.lign., men det er jo ikke meningen med det hele.

 

Hvis jeg f.eks. lukker alle browsere og computer om aftenen, så logger jeg direkte ind på webmail (indbakke) ved opstart af TDC i browseren.

Det er jeg mildest talk meget utryk ved.

 

Jeg kan se, at Louikaj har skrevet om det samme problem i april sidste år, men har ikke fået nogen løsning på sit problem.

 

HJÆÆÆÆÆLP

16 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej petersilkeborg

Jeg kan udmærket godt forstå du bliver utryg ved at den stadig er logget ind, når du tænder  næste dag!

Det duer ikke og det skal vi have fundet en løsning på. Du skriver ikke hvilken computer/styresystem/browser du bruger. Vil du ikke svare mig med oplysninger om dette?

Og om du oplever problemer andre steder? Ikke nødvendigvis samme problemer, men f.eks steder du ikke kan logge ind, eller andet der ikke virker som det skal på nettet?

jeg vil tro du skal nulstille dine internet indstillinger og cleare din cache samt fjerne alle coocies. Ved du hvor man gør det?

Når du vender tilbage med svar på ovenstående og vi har fundet ud af at det stadig ikke virker, så sender vi den til en ekspert. Vi har et par stykker i TDC, trods alt Glad humørikon

Jeg ser frem til at høre fra dig

Hilsen

Havde samme problem. Ringede til TDC i går og blev omstillet til YouSee, hvor jeg fik kompetent hjælp. De kunne ikke sige hvorfor, men fortalte at jeg skulle logge på min mail via YouSee, og nu er problemet løst.

Venlig hilsen

Rigmor Martens

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej rigmorm

Det er ikke det samme problem, hvis du er YouSee kunde. 

Glad for du fik "kompetent hjælp" ved YouSee - de bør også hjælpe deres kunder, som vi i TDC hjælper vores kunder.

Men du går vel ikke til Volvo bil værkstedet, fordi du har problemer med din Bosh boremaskine?

Hilsen

hej Patrick

Tak for dit svar.

Jeg er lidt hængt op for tiden, men igår prøvede jeg at logge ind - og ud - på en anden computer. Det gik fint nok.

Ellers oplever jeg ikke problemer af lignende karakter her eller der.

Jeg bruger HP Pavilion g, Windows 7 og Google Chrome.

Jeg ved hvordan jeg sletter cookies (er det ikke historik?), men jeg aner ikke, hvac "cleare cache" er for noget Humørikon frustreret

Mange hilsner

Peter 

Jeg har samme problem, dog er jeg ikke logget ind når jeg har haft lukket siden ned.. men kan heller ikke logge ud når jeg er på TDC siden... og problemet er det samme uanset om det er på mit job eller hjemme og på alle PCèr så tror ikke på det er opsætningen.. men at TDC er problemet ...

Spændende om de finder en løsning !!

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen, petersilkeborg

Jeg har forsøgt mig med et skærmbillede. Men jeg er nu engang ikke windows ven. Også har jeg åbenbart en engelsk version på min arbejdscomputer her.  Men du får den - med chance for at jeg husker forkert Trist humørikon

ClearCache.jpg

Også må vi håbe, at nogle af vores dygtige venner som kan det der med windows, kan hjælpe os. Som du kan læse, er der andre som gerne vil se en løsning.

Og som har bestemt sig for, at det hele er TDC's skyld Blinkende humørikon

Jeg skriver efter hjælp

Hilsen

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Teleforum har modtaget fra andre medlemmer.

Som Patrick er jeg heller ikke Windows specialist, men jeg har et lille program CCleaner som er vældig god til at rydde op i cookies, temporære filer og lignende.

Ingen garanti, men den er da værd at prøve.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej petersilkeborg

Jeg har muligvis fundet løsningen.

Gå ind i KONTROLPANEL.

Klik på INTERNETINDSTILLINGER:

Gå ind i INDHOLD

Kik på AUTOUDFØRELSE, klik på INDSTLLINGER

Kik efter om du har flueben ved: Brugernavne og adgangskoder i formularer.

Jeg ved ikke om det virker, men jeg var altid logget automatisk på med Brugernavn og Adgangskode på TDC, efter jeg fjernede det flueben er jeg  det ikke mere.

Håber det løser dit problem.

hilsen Bente

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints giweo har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Alt efter hvilken browser du benytter, kan din cache/midlertidige filer slettes på denne måde:

Internet Explorer 7: Værktøjer > Slet browser data > Midlertidige internetfiler > Slet > OK > Luk.

Internet Explorer 8: Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Internet Explorer 9: Funktioner > Sikkerhed > Slet browserdata > Aktiver kun Midlertidige internetfiler > Slet.

Mozilla Firefox: Tryk CTRL+SHIFT+DELETE > Vælg: hele min historik > Aktiver kun Cache > Ryd nu.

Google Chrome: Svensknøglen > Værktøjer > Slet browsingdata > Vælg Tøm Cache > Ryd browsingdata.

Safari: Safari > Tøm buffer > Tøm.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints bbs har modtaget fra andre medlemmer.

Hej giweo

Mægtigt fint svar, men problemet er bare, at det ikke løser petersilkeborgs problem.

Det gør derimod det jeg har svaret ham, nemlig at gå ind i kontrolpanel osv.

Jeg har selv lige løst det hos mig selv, ved at gøre som jeg beskrevet.

hilsen Bente

Hej bbs.

Tak for din nøjagtige og let forståelige beskrivelse, som jeg fulgte til punkt og prikke.

Derefter genstarte pc, men SUK.... Det hjalp ikke...

Underligt nok er det KUN når jeg er i webmail. Er jeg f.eks. i selvbetjening kan jeg godt logge ud.

Mvh

Petersilkeborg 

Hej Patrick

Tak for forslaget.

Jeg vil ikke afvise, at det vil hjælpe, men vil afvente og se, om nogen kommer med et andet bud.

Jeg er nemlig ikke meget for at slette browserdata, da jeg har stor glæde af dem i min hverdag.

Det ER da underligt, hvorfor det netop lige er i webmail og ikke andre TDC sider, jeg ikke kan logge ud af.

Vil vente spændt på gode ideer, inden jeg prøver din - sorry Humørikon med tunge

kh

petersilkeborg

Hej Patrick

Tak for forslaget.

Jeg vil ikke afvise, at det vil hjælpe, men vil afvente og se, om nogen kommer med et andet bud.

Jeg er nemlig ikke meget for at slette browserdata, da jeg har stor glæde af dem i min hverdag.

Det ER da underligt, hvorfor det netop lige er i webmail og ikke andre TDC sider, jeg ikke kan logge ud af.

Vil vente spændt på gode ideer, inden jeg prøver din - sorry :p

kh

petersilkeborg

Hej Petersilkeborg

Jeg har kikket lidt på alle dine inlæg på forum og vil spørge om du opdaterer din java og Flash med jævne mellemrum?

Gå ind på TDC-testside og opdater java og flash, også selvom der måske står det ikke er nødvendigt.

http://kundeservice.tdc.dk/testcenter/

Hvis du ikke vil have installeret browseren: Google Chrome - (22.16 MB), der er markeret når du opdaterer Flash, skal du fjerne markeringen på den side.

Hej alle

Tak for jeres interesse og forslag.

Jeg ved ikke, hvad der er sket, men nu (efter et par uger), kan jeg pludselig godt logge ud fra webmail....

....man har jo ført hørt om spøgelser, så mon ikke det blot har været sådan ét, der har været forbi???

God weekend

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)