Kan ikke logge på TDC Play TV

• GDK
  • 0 kommentarer
Jeg sidder her og river mig i håret.

Jeg har TDC Hometrio, men sidder på en mobil bredbånds forbindelse (også TDC) i kolonihaven. Jeg kører Mac. Indtil videre har jeg uden problemer kunne logge på Play og se tv når jeg er i kolonihaven. Nu bliver jeg bare ført  til forsiden når jeg taster mit login ind. Min kæreste har ingen problemer på hendes pc. Jeg kontaktede her til aften support, som meddelte mig at jeg forsøgte med et forkert password??? Han lavede password om, men heller ikke det virkede. Jeg ringede igen, og fik denne gang en mail med endnu et nyt password. Men jeg kan stadig ikke logge på..Hvad sker der??

2 Kommentarer

Nu sker der så det mærkelige at mit nye login fungerer til at logge ind på dette forum. Og da jeg først var logget ind via forummet, trykkede jeg på Mit Login i øverste højre hjørne..og vupti..nu var der adgang til play...mærkeligt

Hej, hvis du ikke kan logge ind eller ikke kan komme på net via din mobil kan det formentlig skyldes, at du ikke har slået internetdeling til på din telefon. Du finder netdeling i telefonens indstillinger. Jeg bruger bl.a. min iPad som gps i bilen, så jeg ved det virker. Good luck fra Flemming

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)