Kan ikke logge på TDC Play på mobil

Fra den ene dag til den anden, kan jeg ikke logge på TDC play app'en på min iPhone. Jeg kan uden problemer logge på fra web'en.

På mobil app'en kommer fejlen: Login mislykkedes. Der er desværre sket en fejl. Prøv igen senere.

Er der andre der oplever dette problem, og som har et løsningsforslag?

På forhånd tak :-)

5 Kommentarer

Jeg har desværre samme problem her, de skriver på mine enheder at der ikke er forbindelse til servicen, prøv igen senere...
Er der andre som har samme problem ???
Kan heldigvis se alm. Tv.
Hos mig er det TDC Play Musik app'en, jeg ikke kan få adgang til. Det fik jeg vist ikke skrevet tidligere.

Det er desværre igen et generelt problem for alle services på mobile enheder som TDC fortier. Endnu en gang praktiserer TDC en helt fabelagtig arrogance overfor betalende kunder. Der gives ikke så meget som antydningen af besked om årsagen til at der ikke er adgang til de ydelser man er blevet stillet i udsigt, når man i et anfald af åbenbar vanvid og sindssyge har valgt det dyrest tænkelige medie abonnement. Igen TDC... Det er i al sin rørende enkelthed ikke godt nok. Get busy living.
Jeg har lige tjekket igen idag, og på mystisk vis, virker den nu pludselig igen. Hvad der har været galt, ved man jo så intet om.

Jeg har samme problem på min iPhone 5 (opdateret). Har adgang via PC, den gamle TDC play APP, men ikke på TDC play Musik APP? (Fejlmeddelse: Login mislykkedes - du har tastet forkert brugernavn/adgangskode)

Har prævet at afinstallere og installere igen, samt at kører på mobilnet, men uden held :-(

Er der nogen der kender løsningen på dette?

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)