Kan ikke Logge ind på Picasa.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

• Vismand
  • 329 kommentarer
Hej,

Jeg her et problem med at logge på min Google Acount når jeg forsøger at uploade billeder til mine Picasa album fra min telefon. og kun når det er med Picasa alle andre steder som mail, kalender og og min Kontaktbog er der ingen problemer, heller ikke med at synkrosere kontakter med Gmail eller Facebook.

Jeg har prøvet at vente for det kunne jo være en server fejl, eller en netværksfejl, men nu har jeg vented i over en uge.

min egen teori er at på en eller anden måde at TDC har blokeret for Picasa,nogen der ved om det kan passe? hvis ikke er der nogle der her en ide til hvad jeg så gøre galt?

min telefon er en Sony Ericsson X10 Mini Pro.

er der en der kan hjælpe.

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints miela1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej igen,

Jeg har lige været nede ved min mor og ville logge på/oprette en google acount, hvor jeg så får samme fejl, fejlen siger:

"Der kan ikke oprettes en pålidelig dataforbindelse til serveren"

Jeg har prøvet både med Wifi og med Mobildata, så jeg er sikker på at det ikke er TDC den er gal med.

det skal lige siges at det på min mors telefon ikke var for at uploade til picasa men at logge på google kontoen generelt(til mail, Market, ovs.).

jeg har der for sendt spørsmålet vidre til google, men hvis der er nogen der har en mulig løsning er i slvfølig velkommen til at skrive, jeg skriver selv når/hvis jeg får svar fra Google.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)